@wolly: her precies hetzelfde hoor ....was 10 kg afgevallen en die zitten er weer aan...dankzij de clomid en de spanningen ...t is geen excuus want ik weet dat ik ze er zelf aangevreten heb...... maar toch ze zitten in de weg ...en nu durf ik weer effe niet te gaan lijnen ....wil eerst weten of ik ongi word of niet... heb al een beetje zin in de kerst ...is alleen altijd zo'n gedoe met al die boodschappen en zo......daar baal ik altijd van ....en mijn ouders komen dus dan moet ik even iets lekker verzinnen ....alleen voor 2e kerstdag gelukkig .... L.sybje
Gelukkig dat ik dan niet de enige ben die zo aankomt. En dan zit je nu ook nog is in de dec maand Nog een weekje voor jou en dan kun je testen al zou dat weekje voor jou wel een maand duren, ik ken het gevoel. Heb je er zelf nog een posi gevoel bij? Liefs wolly
nee eerlijk gezegd niet...denk niet dat het zo is deze maand ....voel helemaal niks in mijn buikje .....en verder ook niet ...op zich valt dat wel op want ik heb altijd buikpijn en gekietel en gerommel in mijn buik......... en nu helemaal niks..... maar wil me nu ook niet vastknopen aan tekentjes en zo.....ben mezelf al zo vaak tegen gekomen.... voel me wel heel rustig ben er geloof niet zo mee bezig ...maar misschien komt dat wel omdat ik niks voel ....
Miss dat het wel een goed teken is dat je niks voelt omdat je normaal wel wat voelt, ik hoop natuurlijk dat het raak is. Kan me er wel wat bij voorstellen dat je lichaam vaak een loopje met je neemt en dat je wat blijkt te voelen dat het miss dan raak is en dat het dan niet zo blijkt te zijn, dan wordt het weer zo'n teleurstelling. Heel veel succes met het wachten nog, ik hoop dat die dagen snel voorbij zijn voor je zodat je kunt testen. Liefs wolly
Wat moet dat moeilijk voor je zijn dat ze zwanger is, hopelijk kunnen jullie straks samen baby schoppen.
ja is niet echt makkelijk .........maar de vorige keer (een maadn geleden ) vond ik het moeilijker....hoop dat het bij ons ook zo snel raak is .....en bij jullie ook natuurlijk !
Ik denk Sybje als we allemaal een beetje positief kunnen blijven en de moed niet laten zakken dat het wel goed gaat komen. Het is ook al tig keer over en weer geroepen over alle topic's, 2008 word een goed jaar al duim ik voor je dat de test van jou nog in 2007 posi is
ja ik weet ook wel dat we positief moeten blijven....alleen vorig jaar werd er ook al gezegd 2007 wordt ons jaar.....ben zo bang dat ik aan het einde van 2008 weer moet 2009 word ons jaar....... maar goed we zien het wel ...komt wel goed....
Ja idd dat is ook erg vervelend, ik hoop alleen dat je de moed niet laat zakken, je bent nu al zo ver, en er komt zeker een tijd dat het gaat lukken (als het al niet raak is) Daarom vind ik de steun die je krijgt hier op zw pagina zo fijn. We slepen elkaar er allemaal fijn doorheen. Dikke knuffel wolly
Wolly, wil je even bij deze hele fijne kerstdagen wensen. Ook wens ik je een 2008 met een hele geslaagde poging toe Ik volg je natuurlijk in je topic gewoon het nieuwe jaar in maar wil in dit berichtje even de nadruk leggen op de wensen en dat ze maar uit mogen komen Groetjes Scat
tot nog toe verloopt de zwangerschap goed, weinig kwaaltjes waardoor toch enige twijfel toeslaat zo langzaamaan. ben wel erg moe en heb het snel koud. ook ben ik sneller op de tenen getrapt. maar nog 2 wk dan krijg ik eindelijk mijn termijnecho. ben dan als het goed is 12 wk. knieperties is net zoiets als ijzerkoeken of je kent ze wel de nieuwjaarsrolletjes. alleen zijn deze gewoon plat,knapperiger en zoeter. volgens mij is het iets typisch drents, maar dat kan ik mis hebben liefs saskia
hahahahhahahahhahahahahahhaa nu zie ik het pas Sorry sorry sorry Ik bedoelde natuurlijk shoppen hahaahhahaa. Ik snapte eerst helemaal niet wat je bedoelde maar heb het helemaal door nu
Volgens mij begint bij mij de ongi \/ heb sinds een paar uurtjes een klein beetje bruinverlies, denk dat het morgen doorzet.
Ben nu ongi geworden, het is nog niet echt doorgebroken maar dat zal eind van de avond begin van de nacht wel zo zijn dus dan reken ik zaterdag als dag 1. Maandag begin ik met de Clomid. En dan de 31ste de echo voor de FM.