Een FM nog op de valreep van het oude jaar en ik zet de 1e spuit op 1 Januari. Hoe mikken we het uit Wolly Ik duim voor een hele geslaaagde poging Wolly en we zullen het pas weten in 2008 Groetjes Scat
Hoi Scat. Ja goed he jij de eerste spuit voor een goed begin van het nieuwe jaar en ik de FM voor de afsluiting van het oude jaar, hopelijk begint het nieuwe jaar voor ons goed Ik duim ook voor jou weer verder meid! Liefs wolly
Dat hoop ik ook hoor! En dat jullie 2008 zonder babyschoppen mogen doorkomen Heel veel succes in ieder geval!
Bedankt meiden ik wens voor jullie hetzelfde Babyschoppen ahhahahha ik moet er nog steeds om lachen Liefs wolly
Heey Wolly, succes de 31ste met je eerste FM! Hopend op een mooi groot ei! En dat je eitje mooi in 2008 mag gaan springen en bevrucht raken! Fijne feestdagen, liefs Nikkie
hey Nikkie Bedankt, ik hoop ook op een mooi ei maar denk dat dat wel goed zit Jij ook hele fijne kerstdagen en dat 2008 ook iets moois voor jou mag brengen. Liefs wolly
Na vandaag nog 2 clomidjes te gaan, Ik heb er nog geen bijwerkingen van, kregen jullie dat meestal als je de tabletjes al op had of gelijk bij de eerste/tweede tablet?
Wel fijn dat je verder ook geen bijwerkingen hebt, alleen dat je het dan erg koud hebt dan.. dat is minder en vooral met dit weer brrrr.
ja met dit weer vind ik het ook niet zo leuk ..het is alleen nu weer over.....maar goed overmorgen is het weer dolle pret ..op zich vind ik het niet zo erg hoor wolly ik ben normaal erg warm van mijzelf....(ook zweterig) ......maar met dit weer niet nee .... lig nu met 2 dekbedden en een electrische deken .... L.sybje
Ohh hier ook 2 dekbedden en een soort van sprei erover heen heerlijk warm en een mannetje wat altijd een kacheltje is
Brrr nog nooit vastgevroren in huis Wolly? Of dat je dan wakker wordt met ijsbloemen op je (.)(.)? Sybje 2 dekbedden Wordt jij dan nooit 's morgens op de grond naast het bed wakker? Uitgegleden in het zweet ? Jullie voeren echt grappige gesprekken zo samen, nu nog een dikke buik, ik duim hoor!
Hey ester hoe is het met je nu? Fijne dagen nog gehad? Nee nog nooit vastgevroren we hebben een hele berg met strooizout naast het bed staan en neem elke keer voor het slapen gaan een glaasje antivries
nee word nooit wakker op de vloer ...mijn man moet altijd wel even zoeken voor dat hij mij kan vinden ..snap eigenlijk niet dat ik nog niet ben gestikt.....
ja joh heb de ergste piek wel weer gehad .....kan wel gaan zitten mokken maar dat kost te veel energie ...daar word ik zo moe van ....(maar dat is ook pas sinds kort hoor het minder mokken )....