Jij ook heeeeeel veel geluk en gezondheid voor 2008! En dat jullie wens op een wonder maar heel snel mag uitkomen! Ik hou blijf je topic in het nieuwe jaar volgen, maar hoop dat je deze snel kunt sluiten en een andere aan kunt maken!
He Wolly, misschien een beetje laat, maar succes bij de FM Dat het jaar 2008 maar goed moge beginnen Liefs Daffie
Bedankt meiden Voor jullie het zelfde toegewenst Ben vanochtend geweest voor de FM en er zat (net als vorige keer ook aan de rechterkant) een eiblaas nu op cd 10, 15mm en het baarmoederslijmvlies was 5,5 dat was prima zei de gyn. Aan de linkerkant zaten 3 eiblaasjes maar die waren nog onder de 10mm die zouden niet echt actief worden zei ze. Gelijk maar even de uitslag van het uitsrijkje gevraagt, was vergeten te bellen ervoor maar dat was ook prima. Woensdag weer terug komen voor weer een FM Iedereen nogmaals een heel goed uiteinde en een heel mooi vruchtbaar 2008
Joepie.... dat klinkt al super goed... spannend hoor... Woensdag nog meer goed nieuws hoop ik... Succes en een vruchtbaar 2008
Nog iets minder dan 6 uur en het is zover.! Ik wil jou een heel fijn uiteinde wensen en hopenlijk openen we over 6 uur een heel mooi en vruchtbaar jaar! Heel veel plezier vanavond! xxx Jootje
Net weer voor de FM geweest, baarmoederslijmvlies was goed gegroeit nu 7,8 maar de eiblaas was een beetje afwijkend dat vond ze een beetje raar, horizontaal en vertikale meting waren alle 2 anders. De ene meting was rond de 18mm en de andere was iets kleiner. Ik moet vrijdag weer komen ze zei al dat de kans was dat ie al gesprongen was zo niet dan moet mijn eigen gyn er naar kijken en wat er dan gaat gebeuren weet ik niet. Als ie vrijdag weg is moet ik de 10de bloed priken voor de progesteron waarde. Ik vroeg al wat het kon betekenen dat de eiblaas afwijkend was maar daar kreeg ik niet echt antwoord op, het enige wat ze zei was dat ze het niet echt kon beoordelen.
Ik ga eerst even gelukkig nieuwjaar zeggen Dat jouw wens maar vervult mag worden En nu even over je FM.. wat een onduidelijkheid weer. Wat jammer he dat je dan eigenlijk niet veel wijzer wordt en weer af moet wachten. Daar lijkt ons halve leven uit te bestaan! Hopelijk valt het allemaal mee Vrijdag Groetjes Scat
He ik had nog wel zo op een goede meting geduimt... Het kan niets betekkenen als ik het goed begrijp....? Laten we dan maar uit gaan van een mooie eisprong vandaag of morgen en een goede hoop deze ronde...
Hey Wolly, wat gek allemaal dat ze er zo raar over doen bij jullie... bij mij zijn de eitjes in groei vaak een beetje eerder ovaal dan rond waardoor ze breeder zijn dan dat ze hoog zijn en dan nemen ze gewoon altijd het gemiddelde... of begrijp ik het nu verkeerd Ach ja, we zullen er maar van uitgaan dat die gyns weten wat ze doen en er dus echt iets geks aan de hand is... Iig zal je ei (als ie nog niet gesprongen is) tegen vrijdag wel gesprongen zijn dus.... klussen maar Heel veel succes iig en ik hoop dat je vrijdag al wat meer duidelijkheid hebt! Liefs, Marisha
Hee meid, ik wens je heel veel succes alvast voor vrijdag! En natuurlijk een heel goed en gezond 2008 gewenst!
Heey Wolly, ik hoop dat je vrijdag meer duidelijkheid krijgt, dit is ook niks! btw, ik had ook twee verschillende afmetingen zeg maar. Daar hebben ze het gemiddelde van genomen..... Liefs Nikkie
Hey Nikkie Weet jij dan of het kwaad kan als je eiblaas niet helemaal rond blijkt te zijn? Bij de Bij de 1ste FM was ie wel rond en toen ik vandaag dan ging was ie anders van vorm, daar gaf hij horizontaal en vertikaal een andere meting aan.. Ik moet gewoon ff geduld hebben tot vrijdag(ik ben ook zo geduldig ) Maar het rare is ook, dat was ik straks helemaal vergeten te zeggen, ik had links 3 eiblaasjes zitten maar die zouden niet actief worden zei ze maar nu kon ze die 3 helemaal niet vinden zelfs niet toen ze het een beetje steurde met drukken op m'n buik. Miss zijn ze uit zich zelf wel opgelost
ei ei waar ben je nou? Wat een rarigheod en onzekerheid weer Wolly. Hoop dat je vrijdag beter nieuws krijgt! Knuf Daffie
Hi wolly, ik hoop dat je eitjes lekker aan het groeien zijn nu en dat je morgen weer een mooi groter ei ziet op de FM! groetjes, charlie
Bedankt meiden jullie zijn schatten allemaal, leven helemaal mee Ik laat morgen weer horen hoe het gegaan is moet er heen om 8.40 uur.