Net even de gyn gebeld voor de uitslag van het bloed onderzoek. Die eerste vrouw die ik aan de telefoon had die deed zo geheimzinnig ik dacht al, o nee he het is niet goed, ze zei van je eigen arts moet dat zeggen dat kan ik niet doen dus werd door verbonden naar die vrouw die ik normaal altijd heb (die de echo's bij mij maakt) en ze melde dat het progesteron goed was \/ ik helemaal blij ik zei al tegen haar van blijdschap yesss hahaahaa. De vorige keer was het 0,1 en nu 20 dat was precies de waarde wat het moest zijn. Nu nog afwachten tot donderdag, ik ben zo benieuwd kan haast niet meer wachten. Ik heb al wel een week ontzettende pijn in mijn()() en de temp stijgt ook nog steeds dus begin nu wel benieuwd te worden of ik zwanger kan zijn. Mijn geduld word nog even op de proef gesteld over een paar daagjes is het zover
ohhh wat spannend zeg! Ik ben heel hard aan het duimen en hopen voor je! Wat gaan die paar daagjes lang duren waarschijnlijk. Ik zou maar wat afleiding gaan zoeken, dan zijn ze sneller om! xxx
Jeetje Maxi je bent al bijna 10 weken wat gaat het snel he...gaat het goed allemaal, heb je veel last van kwaaltjes of valt het mee? Liefs wolly
Bedankt Jelske. Hoe is het met jou verders? Gaat alles nog goed in je buikje Vandaag de echo zie ik in je onderschrift, spannend hoor Veel succes als je nog moet gaan, laat je het weten hoe het is gegaan? Liefs wolly
He das super nieuws zeg.... fijn joh er is nu zoveel hoop meer, is het niet deze ronde dan komt het er vast toch nog snel aan... Hou vol ennnnhe mijn duimen draaien overuren...
Goh Wolly, da's goed nieuws hoor! Het wordt dus echt wel spannend de volgende dagen! Hier draaien de duimen ook!
hee wolly wat super geweldig nieuws ik vindt het zo spannend mede ook omdat we bijna tegelijk zijn begonnen met clomid.. groetjes anita
Wat een lieve reacties zeg dat doet me erg goed allemaal. Jullie horen het zo snel mogelijk als ik iets weet
ooo wolly wat goed zeg van de uitslagen! 20 is idd een perfecte waarde. Hoop dat het snel donderdag is voor jullie en dat je natuurlijk niet ongesteld wordt. Toi toi toi!