He lady, Hoe is het gegaan? Wat is het nieuws... je laat ons wel wachten Vandaag waarschijnlijk beginnen met clomid ook weer een nieuwe start, heel veel kracht...
Ik ben er weer, ik was ff na die tijd bij mijn moeder thee drinken had geen zin om thuis te zitten na het bericht dat ik kreeg. De echo was niet goed, die verdikking was er nog steeds, ik hoefde nu niet meer terug te komen op het cyclus spreekuur, alles was verder prima dus hoefde ik niet meer op controle voor de echo's, moet wel gewoon de Clomid slikken, nu ga ik terug naar mijn eigen gyn, moet maandag er weer heen en dan wordt er besproken wat er verder gaat gebeuren, en het ergste waar ik dus heel bang voor ben is dat ik nu een laparoscopie (kijkoperatie onder gehele narcose) krijg om te kijken hoe het zit met die verdikking. Ik ben zo bang daarvoor ik kon straks alleen maar huilen. Meer heb ik even niet te melden Liefs wolly
aaahhh wolly, wat een naar nieuws dan weer... Ik hoop voor je dat het allemaal wel mee gaat vallen... Het zal je uiteindelijk misschien wel helpen heel snel zwanger te worden.. Huil maar lekker en kruip straks tegen je mannetje aan! DIKKE KNUF
he meis toch .....het voordeel van de kijkoperatie is ...dat ze gelijk een hsg kunnen doen onder narcose ..heb je gelijk al dat gedoe gehad .....hoop voor je dat het snel raak is ondanks die verdikking.....
Ai meid toch..dat is niet zo leuk nieuws Huil het maar even van je af hoor. En zoals de andere meiden hier net al zeiden..het kan je mss wel helpen om sneller zwanger te worden
hee verdorie wat een rot nieuws weer gelukkig mag je wel verder gaan met clomid maar als je aan de clomid bent heb je toch kans om zwanger te raken? mag dat wel als je al die onderzoeken nog moet? groetjes anita
geen leuk nieuws even lekker uithuilen mag altijd misschien dat een evt kijk operatie je kan helpen en praat met je gyn over je angst daarvoor die kan misschien al een heleboel frustratie wegnemen.... liefs
He meis, dat was nieuws waar je niet op zat te wachten he... Maar wat de anderen ook al hebben gezegd, misschien legt die kijkoperatie wel de weg open voor een toekomstige snelle zwangerschap? Ik hoop het voor je lieverd, dikke cyberknuffel van mij
Bedankt allemaal, het gaat nu al weer een beetje. En net wat jullie zeggen miss heb ik dan wel kans dat ik sneller zwanger raak en daarvoor doen we het toch. Ik ga er zeker maandag met de gyn over hebben dat ik er erg bang voor ben, niet zozeer de operatie zelf maar het is meer de narcose het moment van het in slaap vallen, de vloeistof in gespoten krijgen en het kapje wat je op je neus en mond krijg en dan het weg vallen. Maarja ik heb hier al wel goeie verhalen gelezen dat het allemaal heel erg mee valt dus dan neem ik dat maar aan. Voor een klein wondertje doen we alles
ben je wel eens onder narcose geweest ? ik ben echt een narcose junk .....vind het echt fijn en grappig ...de laatste keer heb ik er alles aan gedaan om te proberen om wakker te blijven maar dat lukte niet hihi .....
Hahahha grappig nee ik niet nog nooit, ik hoopte dat nooit mee te maken maar ja zo zie je nu maar weer.
SHIT... Waarom is het toch alsof het elke keer dezelfde mensen treft... He bah wat baal ik hier van... Maar laten we een beetje in het goede gevoel blijven wat je van de week nog had... Het hoeft niet in te houden dat het helemaal neit kan toch? ik hoop dat alles goed gaat komen.. Wannneer naar de gyn? Heel heel veel kracht... ik denk aan je
@Nieuwbegin: Ja het is niet anders he wat moet dat moet. Maar ik ben alweer iets opgewekter. Miss dat ik erdoor sneller zwanger raak, laten we dat maar hopen Maandag moet ik er weer heen om 13.10 uur.
Hey meis, Nu lees ik pas goed wat een k*t nieuws je vandaag weer te verwerken kreeg (was nogal druk op mijn werk dus reageer nu pas)! Kan me voorstellen dat je er even helemaal van de kaart van was! Maar zoals heel veel meiden hier al voor me gezegd hebben, zal het mss wel helpen bij het zwanger worden en dan ben je toch tenminste van die onzekerheid (niet weten wat die verdikking is) van af! Een collega van me heeft zo'n operatie achter de rug en bij haar is het toch goed mee gevallen! Ik hoop dat het snel voorbij gaat! -knuff-
Hey Wolly, dat is nou niet echt het nieuws waa je op zit te wachten. Maar idd, het kan bevorderend zijn om zwanger te raken. Puur het HSG, heeft bij ook ervoor gezorgd dat ik binnen 3 maanden zwanger raakte. Veel sterkte en je slaat je er wel doorheen. Van de operatie zelf merk je niets als je oonder narcose bent. Liefs Hope
Nou dan gaan mijn duimen hun werk maar weer doen om er voor te zorgen dat het maandag wel weer beter nieuws word en het je idd juist gaat helpen zwanger te worden... en weet je die dames van dat spreek uur hadden vorige mand ook aardig fout met die eitjesweet je nog? dus misschien krijg je maandag gewoon net als vrijdag 3weken terug toch weer beter nieuws... Hou vol....
Hi Wolly, dat is echt geen fijn nieuws! krijg je vandaag trouwens nog wel de uitslag van het bloedonderzoek? veel sterkte in ieder geval maandag met je gesprek groejtes, charlie
Welk bloed onderzoek? Ik heb vorige week wel de uitslag al gehad van het progesteron en de schildklier en die waren goed. Progesteron nu 20 toen 1,0 en de schildklier is nu 2,8. Ik weet niet of je dit bedoelde.
nee, ben beetje de klust kwijt. dacht dat ik ergens gelezen had dat je nog niet alle uitslagen terug had, maar was niet zo. lekker wakker he! dus gewoon maandag afwachten tot gesprek met gyn. succes daarmee dus! groetjes van demente charlie