Wolly in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wolly, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Bedankt allemaal :)

Morgen vroeg eerst even sporten even wat afleiding omdat we om 13.10 uur pas een afspr hebben als ik dan thuis ben dan is het alweer bijna tijd ;)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes meid! ;)

3. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    He Wolly, ik ben nu pas de berichten van vorige week aan het lezen (was weer eens een lang weekend weg.... :( ) Dat is geen leuk nieuws maar het is inderdaad wel zo dat je kansen daarna meestal aanmerkelijk vergoot worden! En die narcose hoef je je geen zorgen over te maken hoor. Ik ben ook een keer onder het mes geweest en ik was ook doodsbang voor die narcose maar het is mij in alle opzichten meegevallen! Je valt heel lekker in slaap en na, wat voor je gevoel een lekker tukje was, word je al weer wakker en dat was het dan.
    Wat ook goed helpt is deze angst gewoon aan je anesthesist kenbaar maken en hij/zij zal je dan uitgebreid vertellen hoe het in zijn werk gaat en dat is ook wel geruststellend!
    Eerst maar eens even afwachten wat ze vandaag gaan zeggen! ben erg nieuwschierig!

Liefs,
    Doortje

4. wolly

wolly Niet meer actief

@Caruli: Dankje meid :)

@Doortje: We horen straks wel wat de bedoeling is en probeer me geen zorgen te maken, ik was ook idd van plan om mijn angsten kenbaar te maken en miss zie ik het allemaal erger in dan dat het in werkelijkheid is.

Heb je wel een leuke vakantie gehad?
    Waar zijn jullie heen geweest?

Liefs wolly :)

5. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Je gaat nu bijna in gesprek.
    Ik denk aan je Wolly ;)
    Groetjes Scat ;) ;)

6. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Geen vakantie hoor, mijn vriend komt uit het westen en we gaan regelmatig een weekend die kant op om vrienden en familie te bezoeken. We proberen dan ook zo veel mogelijk in een weekend te 'proppen', net als dit weekend dus... :D Maar het was weer erg gezellig!

Nou, je zit nu bij de arts, ik ben erg nieuwschierig hoe het is.... lees het straks wel.

Liefs,
    Doortje

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He wolly, je hebt nu je gesprek, dus ik duim voor meer duidelijkheid! :D

Knuffel Daffie

8. wolly

wolly Niet meer actief

Ik ben weer terug :)

Het gesprek ging eigenlijk wel goed.
    de operatie gaat gewoon door en staat gepland op 26 Feb en 7 Feb hebben we een afspr met de narcose arts en de verpleegkundige van de afdeling en bij dat gesprek leggen ze alles uit hoe het allemaal in zijn werk gaat en hoe de narcose werkt en de operatie dus dat vind ik dan wel prettig want het neemt weer een stukje onzekerheid weg.
    Ik hoef geen rondes over te slaan want het gaat gebeuren net na de ongi en net voor de eisprong.
    Deze ronde kunnen we er ook voor gaan want als ik posi zou testen gaat de operatie niet door.
    Die verdikking is trouwens vocht wat in de eileider zit en dat zou de eitjes tegen houden. Ik krijg ook de laatste paar keren alleen maar de eisprong uit de rechter eileider.
    Het is niet zo dat mijn kansen om zwanger te raken zo niet mogelijk kan zijn maar ze willen wel dat het opgelost wordt en dan krijg ik gelijk een HSG onderzoek.
    Heb een vragen formulier in moeten vullen en gelijk bloed moeten prikken dus dat is ook alweer gedaan.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke wolly !
    super dat je toch voor de operatie gaat...!
    ben benieuwd hoor hoe het gaat , maar misschien is het niet nodig en heb je voor de tijd nog een pos test.......
    ik heb ook maar vanuit 1 eierstok een eisprong , in de rechterstok zit namelijk dat pcos gebeuren zeg maar....

veel succes meis !

10. wolly

wolly Niet meer actief

Ik hoop natuurlijk dat ik straks gewoon posi test dan gaat die operatie niet door, ben dan allang blij maar als het niet zo is dan ga ik het gewoon doen het wordt er alleen maar beter op :)

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wolly, ben blij dat ze wat duidelijkheid hebben kunnen geven. En fijn dat het toch vrij spoedig gaat gebeuren de operatie....je zal zien het gaat hartstikke goedkomen :D

Liefs Daffie

12. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Hi Wolly,

fijn dat de gyn allles duidelijk uitgelegd heeft. ik hoop dat je die hele operatie niet nodig hebt!

hoever zit je ook alweer in de cyclus?

groetjes,
    charlie

13. wolly

wolly Niet meer actief

@Charlie ik zit nu op dag 8 van mijn cyclus, als het goed is heb ik op cd 12 /14 ong mijn eisprong.

14. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    he bah toch een operatie... das niet fijn, dubbel zo hard duimen dat het deze ronde raak is...

Wel super dat je geen cyclus hoeft over te slaan... De kans blijft dus op een posi test...

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Wolly,

Fijn te lezen dat het om vocht gaat en niets ernstigs is... je gaat je toch onmiddelijk vanalles inbeelden he!

Goed dat je er voor gekozen hebt om de operatie te laten doorgaan... al duimen we natuurlijk mee met je voor een posi test :thumup:

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

gelukkig heb je nu duidelijkheid! En gelukkig is het niet al te ernstig, maar leuk is het natuurlijk niet :( Hoop dat het deze ronde gewoon raak is meid, dan kun je die hele operatie gewoon vergeten! toi toi toi!

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Wolly,

Ik duim me suf dat je de operatie niet nodig gaat hebben.. [-o<

Wel fijn dat als ie wel doorgaat ze dat precies zo plannen dat je daarna gewoon weer meteen door kunt gaan met proberen!
    Het komt vast allemaal helemaal goed!

xxx

18. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Er is duidelijkheid, eindelijk!
    Fijn voor je ;)
    Nu is er weer dat mooie lichtpuntje, die kans op zwangerschap
    en die is er nu natuurlijk ook maar mocht dat niet lukken
    dan is er de operatie nog.
    Ik ben :D voor je!
    Groetjes Scat ;) ;)

19. Allereerst bedankt voor je lieve reactie in mijn topic. Fijn om te lezen dat het ook anders kan.
    Ik heb jouw ervaringen gelezen en zo zie je maar, dat iedereen wel iets heeft om zorgen over te maken. Ik hoop dat het bij jou de goede kant op gaat! Ik leef met je mee en ik zal je blijven volgen. Toch fijn, zo'n forum, waar we elkaar zo kunnen steunen!

Fijne dag vandaag!

Wannabe a Mom

PS: Ik ben gestopt met Googlen!

20. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Nou Wolly,

succes met klussen dan maar he? over 3-5 dagen toch je eisprong?

laat die zaadjes maar eens extra goed zwemmen en daarna lekker samen binnenblijven!

groetjes,
    charlie

Deel Deze Pagina