Hey wolly, wil je alvast succes wensen voor de 26ste... aar hoop eigenlijk dat het niet nodig is en dat je gewoon zwanger bent Liefs Daffie
He bah, je temp blijft laag? Das erg balen, maar hoeft nog niets te zeggen natuurlijk... Het is even doorbijten allemaal, maar geloof mij ook voor jou is het weg gelegd... Helaas lijkt de 26ste nog erg verweg of niet?
@Elvira: Dankjewel meid @Nieuwbegin: Ja de temp blijft nog steeds laag daarom ga ik er ook vanuit dat ik niet zwanger ben, wel heb ik sinds een paar dagen erg veel afscheiding en sinds gisteren zere tepels, geen idee wat het betekend. Ik denk dat ik zaterdag of zondag ga testen als ik dan nog niet ongi ben.
Dat lijkt me sterk want bij de echo de laatste keer was het baarmoederslijmvlies al 10mm en er zat een beetje vocht op de plek waar het eiblaasje had gezeten en ze zei al dat me ei was geweest.
6 Feb was ik het laatst geweest voor een echo (dat was cd 17), ze zag niks meer zitten alleen een beetje vocht dus vertelde ze dat het ei al geweest was.
Hmmm dan word het wel spannend, wat slijm verlies, kan veel dingen betekenen, alleen die lage temp is niet echt een mooi teken. Maar vergeet niet zoveel vrouwen zoveel manieren van zwangerschaps tekens...
@Sybje: Ja ik ook, ik denk dat ik erg verbaast zal zijn als ik 2 strepen zou hebben, omdat ik nu denk dat het niet raak is. @Nieuwbegin: Ja dat is zo, maar hoe is het met jou nu?
Dus toch misschien een klein beetje hopen op een goede afloop deze maand? Met mij gaat eht wel. Maar ga niet in jouw topic hele verhalen schrijven over hoe rot ik mij heb gevoelt afgelopen weken over het hele zwanger worden... Dat doen we wel weer eens on line In ieder geval is er voor mij redenen genoeg om nog evne een paar dagen voor jou te duimen,....
@Nieuwbegin: Wat vervelend dat jij je zo rot hebt gevoeld, ik hoop echt dat het een beetje beter met je gaat. Ik heb vanmiddag een testje gewaagd ik was wel benieuwd maar zoals ik zelf al dacht nega, ik zou vrijdag of zaterdag ongi moeten worden, zoniet dan ga ik weer testen.
Dankje meid. Jij gaat lekker op vakantie zo te zien aan je banner Heerlijk zeg! FF lekker genieten en bij tanken. Alvast heeeel veel plezier
sybje dnek je erom als je joran van der sloot ziet gelijk doorgeven he dan kunnen ze hem vastzetten ! veel plezier daar... enne wolly succes met het testen in het weekend ik hoor het wel weer
Heey Wolly, Hoe gaat het met je? Ga je na zaterdag nog een keer testen? Waarschijnlijk heb je nu te vroeg getest! Ik duim in iedergeval voor je, succes! Liefs Nikkie