@Ladypink: Dankje, ik laat het zowieso weten @Zico: Lief dat je voor me duimt Gefeliciteerd met je zwangerschap, gaat alles nog goed? Ik hoop dat je een mooie zwangerschap krijgt en dat alles goed mag gaan. @Nikkie: Het gaat wel aardig goed ik probeer niet zoveel aan de operatie te denken, prober het een betje op me af te laten komen is miss ook wel het beste. Ik hoop ook wel dat ik gewoon te vroeg had getest, mannetje zei dat vanavond ook al, hij zei al je bent gewoon zwanger hahahahaha je hebt nukken Ik zei van dat komt miss dat me ongi er wel aan komt, maar we moeten nog ff afwachten. als ik zaterdag nega getest heb en maandag nog niet ongi ben dan test ik nog een keer.
ja tot hiertoe zw klachten genoeg; ook heb ik sinds vandaag het gevoel dat ik in m'n buik met een ei van een struisvogel rondloop, hihihihihi
Hahahahaha struisvogelei Nou laat ie maar lekker gaan groeien dan Alleen hoop ik dat je geen struisvogeltje krijgt maar een beebje
Haai Wolly, Voor jou gaat je laparascopie nu ook opschieten. Spannend weer. Het gaat helemaal goed met je komen. Liefs, Elvira
Wolly ik wil je heel veel succes wensen van het weekend met testen, ik volg je verhaaltjes zo nu en dan ik gun het je zo van harte, ik hoop dat je positief zult testen meid. Gr Yach
@Elvira: Met jullie lieve berichtjes gaat het wel goed komen dankjewel @Yach: Jij ook erg bedankt voor je lieve berichtje, ik hoop dat jij ook snel zwanger mag raken.
wolly, bedankt voor je lieve berichtje! ik las dat je van het weekend gaat testen, heel veel succes, hopelijk een mooi plusje!
Wolly, ga jij testen dit weekend! Wat schandalig dat ik dit niet goed gevolgd heb op je topic. Ik ga nog even heel hard voor je duimen en kom nog even op je topic kijken dit weekend Groetjes Scat
en... weet je al iets? Of ga je morgen testen? Ik duim duim duim duim duim duim [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< xxx
Sorry meiden ik was gisteren de hele dag weg dus kon jullie niet op de hoogte houden. Ik heb gisteren idd nog getest maar de test gaf nega aan. Maar nu heb ik vandaag even zitten tellen en ik zit dinsdag pas op die 30 dagen als ik ook naar de vorige maand kijk Dus miss is er nog hoop dat het raak is mijn temp was een paar dagen geleden alweer imhoog geschoten dus wie weet zit er nog een kansje in. Ik denk dat ik morgen nog ga testen maar weet het niet zeker anders ga ik dinsdag testen.
Spannend meis, ik hoop het, maar heb je da ook niet verkeerd gerekend met je ei? Of heb je gewoon om de dag geklust? Ik duim voor je...
Nee ik heb niet verkeerd gerekend en we hebben om de dag geklust Begin nu wel een beetje nieuwsgierig te worden hahahahahaa.