Ze testen de waardes van mijn schildklier ( heb een trage schildklier ) en hormonen, verder weet ik het niet.
Ik zit nu in de laatste dagen van mn cyclus (12 dpo), maar mn temp is alweer gezakt vanmorgen dus het zal zo wel weer over zijn....
Hehh nee toch, hoop het niet voor je! Hopelijk gaat hij heel snel weer omhoog en test je straks positief! Ik ga voor je duimen meid
hey meid Het gaat wel goed hier, heb nu alleen ontzettende buikpijn van m'n ongie (eigenlijk nooit gehad) Ik ben vandaag maar bloed wezen prikken het was vandaag dag 2 dus kon het Ze hebben 6 buisjes afgetapt. Nu maar wachten he tot de 19de...
oke spannend meis , verder heb je nog steeds niks mee gekregen qua med ofzo ? heb je al een echo gehad ? L.sybje
Hey sybje Nee heb verder geen medicatie mee gekregen. En de echo krijg ik de 19de samen met het inwendig onderzoek. Miss dat ze bij het inwendig onderz en de echo iets zien dat ik dan medicijnen mee krijg maar ik heb geen idee. Mijn eigen huisarts dacht eerst in de zin van clomid dat ik daar niet onderuit zou komen maar weet natuurlijk niet wat de gyn zegt.
Ja wij zijn ook heel erg benieuwd wat er allemaal uit komt, we zullen zien, afwachten nog maar Als ik ben geweest laat ik het zo snel mogelijk hier weten
He Wolly, Wij zijn vandaag weer geweest maar je krijgt niet altijd meteen medicijnen mee, pas als ze een 'afwijking' hebben gevonden krijg je eventueel medicatie. Ik heb ook niks mee gekregen (gelukkig...). Onze uitslagen waren allemaal goed, zwemmers ok en het inwendig onderzoek en de echo zagen er ook prima uit, heb waarschijnlijk over 3 dagen m'n ei. Er wal laatst iemand hier die vertelde dat zo'n echo pijnlijk is maar ik heb er niks van gevoeld hoor! (dus laat je niet gekmaken). Liefs, Doortje
@ Wolly, ik blijf voor je duimen meid, het schiet al op dat het bijna de 19e is! Je zult idd. pas medicijnen mee krijgen als uit de onderzoeken blijkt wat er aan de hand is. Maar grote kans dat ze er wel achter gaan komen wat het is nu...
Wat goed zeg dat ze niks afwijkends hebben gevonden, en dan ook nog over 3 dagen je ei nou dat word klussen Meid heel veel succes miss is dit de laatste ronde. Ik blijf duimen! Liefs wolly
Dankje, ja het komt steeds dichterbij Ik denk ook wel zeker dat ze er achter gaan komen waar het allemaal aan ligt.
Het schiet al op naar de 19 e. Hoop dat ze erachter komen wat er aan de hand is. Hou vol Wollie want de rest klinkt wel hoopgevend Groetjes Scat
Dankje scat. Ja we zijn al aardig op weg he de ongie is er dat is al een begin Jij kunt ook zo al testen, spannend zeg, hou je het nog een beetje vol? Ik blijf voor je duimen, en je toppic volgen! Liefs wolly
Moeilijk vandaag! Heel iets bruinverlies gehad vandaag. Ik lees op internet dat, zolang het iets bruin is en niet rood, dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken. Het kan zelfs oud innestelingsbloed zijn. Ik hoop het zo Groetjes Scat