Hier nog steeds niks ik hoop echt dat de duivels snel langskomen, anders morgen maar ff bellen met de gyn voor overleg.
Hallo Meiden Ik heb net al jullie verhalen gelezen heftig hoor. Zal me even voorstellen ik ben 29 en heb een zoontje van 3 1/2. Na 2 maanden klussen was ik zwanger(zonderhulp). Nu zijn we al bijna 1 1/2 bezig voor de 2e. Sinds Dec 2007 lopen we bij de gyn. Heb een hele rare cyclus kortste is 30 dagen en langste 44 dagen. Na testen van mijn man blijkt gelukkig alles goed bij hem te zijn. Ligt dus aan mij. De gyn heeft diversen bloedonderzoeken laten doen en alles is goed. Na meerdere echo's blijkt het zo te zijn dat ik geen eisprong meer heb. Heb nu 10 dagen medicijnen op om mijn menstruatie op te wekken.(tot op vandaag nog niks moet morgen bellen naar de gyn als het er nog niet is om een afspraak te maken) Als het wel mocht komen ga ik dag 3 van de nieuwe cyclus beginnen met clomid t/m dag 7. Ik mag misschien niet klagen omdat we al een kindje hebben maar het vreed toch aan me. Krijg helaas van de buitenwereld niet echt steun. Door jullie berichten te lezen krijg ik het gevoel dat er toch mensen zijn die wel meeleven met andere. maatje
he hallo maatje.. ik voel dat je op onbegrip[ stuit dit is helaas niet zeldzaam wij hebben nog geen kindjes maar in de familie worden ze snel zwanger en dat stuit ook wel eens op onbegrip maar voel je vrij je gal te spugen daarover of ook je verhaal even kwijt kunnen dit forum is er perfect helaas dat je het nodig hebt maar mooi dat het er is als je nu een dagboekje aanmaakt door een nieuw onderwerp te starten zoals maatje in de mmm of iets in die strekking dan kunnen we je verhaal volgen en je ebnt niet verplicht om elke dag iets te schrijven gewoon als je er zin in hebt veel sterkte met alles en ik blijf je volgen
Hoi Maatje. Ik wil je heel veel succes wensen in de MMM(medische malle molen) Hopelijk ben je snel zwanger. Een eigen dagboek/topic kun je aanmaken door op nieuw onderwerp te klikken zo kun je je eigen topic maken die je bij kan houden zoals Ladypink bedoelde. Liefs wolly
je gaat naar boven op deze pagina dan klik je op nieuw onderwerp en typ je bijvoorbeeld in dagboek van maatje of maatje in de mmm "medische malle molen'en dan kun je daar in het berichtje een iest over jezelf vertellen dus zeg maar wat je nu ook hierboven hebt gepost en dan kunnen wij bij onderwerpen jou weer terug vinden en je volgen op je belevenissen in het ziekenhuis maar ook als je gewoon de pe in hebt dat delen met anderen en natuurlijk helemaal als het straks gelukt is het goede nieuws vertellen als je er niet helemaal uitkomt dan vraag je maar weer en anders voeg je me maar toe lady_pinkster@hotmail.com op msn.
Nee nog steeds niet heb vanochtend ook weer getest en was weer nega. Ik ga vanmiddag de gyn bellen dat ik nog niet ongi ben, nu weet ik zeker dat de operatie uitgesteld wordt naar een andere datum, ik ben supper zenuwachtig voor de operatie het is me nu op het oog geslagen heb nu een ontstoken oog. Ik zal jullie laten weten als ik gebeld heb.
Getver ook dat nog, alsof een negatieve test alleen nog niet genoeg was. Wat ongelooflijk balen zeg . Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Kwam even bij je kijken shit dit is weer balen zeg... het ging vorige maand net zo lekker... Ik duim met je mee enne zorg weer even voor wat ontspanning...
Ik heb net de fa gesproken van het cyclus spreekuur en doorgegeven dat ik nog niet ongi ben, ze zal met mijn eigen gyn overleggen of de operatie dan als nog door kan gaan dinsdag of dat ik toch eerst nog ongi moet worden, maandag moet ik daar komen om daar een zw test te doen om zeker te zijn dat ik niet zwanger ben. Morgen om 14.00 uur moet ik terug bellen om te vragen wat er is besloten. Maar volgens haar zou ik zwanger kunnen zijn ondanks dat ik niks voel behalve de pijn in me ()() dus ben benieuwd morgen.
Pffff, nu zit je nog steeds in die onzekerheid! Wel vreemd dat je nog steeds niet ongi geworden bent. Ik hoop dat je gewoon een van die meiden bent die heel laat posi testen Als ik het goed begrijp mag je maandag mss op bloedtest indien je nog niets weet? Succes!
Ja erg he het wordt steeds spannender hier als het dan maar iets opleverd hahhahaa Ik denk niet dat het een bloedtest wordt want ze had het over een zwangerschapstest. Zijn die nu dan nog betrouwbaarder dan de testen van hier van de site? (heb ze van deze site)
ze schijnen nog gevoeliger in het zh te zijn ... maar goed in mijn laatste ronde wou ze ook hebben dat ik bloed ging prikken ...