Ik heb net weer gebeld en ze had overleg gehad met mijn gyn. Er is gezegt dat als ik toch in deze dagen ongi werd dat het dan verschoven zou worden en als ik niet ongi ben dan moet ik maandag urine langs brengen voor een test en als die nega aangaf dan gaat de operatie gewoon door. Je hoefde er niet speciaal ongi voor zijn geweest. Ik zei nog of ik niet beter een bloedtest kon doen en ze zei dat die testen daar zo gevoelig waren dat ze op het minste hcg reageren, en als die dan nega aan zou geven zei ze dat ik er echt vanuit kon gaan dat ik niet zwanger was.
Hoi, Ik kwam weer even voorbij. Die onduidelijkheid he; wachten, onderzoeken etc. Soms wel slopend. Ik blijf je volgen hoor! Fijn weekend!
Hey Wolly, Kom ook weer eens even spieken...maar wat een onzekerheid meis ! Nu weet je dus nog niet wanneer de operatie plaats gaat vinden... Sterkte ermee, liefs Daffie
wachten is echt zo vreselijk he die onduidelijkheid= echt niet fijn maak er toch een leuk weekend van!
Hey Wolly, Ik hoop dat je maandag toch nog goed nieuws krijgt! Indien het toch niet zo mag zijn dan hoop ik dat je niet ongi bent zodat de operatie gewoon door mag gaan! Een fijn weekend!
Vreselijk inderdaad die onzekerheid! Ik hoop dat je morgen weet waar je aan toe bent, succes meid! Liefs Nikkie
Ik ben uit me zelf ongi geworden en moet morgen bellen dat de operatie uitgesteld moet worden naar denk ik volgende week maar dat hoor ik morgen wel. Ik had me er al helemaal op in gesteld maarja nog een weekje afwachten dus.
Bah zeg Wolly, da's dus dubbele pech! Dikke knuff meis. Hopelijk kan de operatie nog snel doorgaan en hoef je niet te lang meer te wachten!
Vanmorgen ff door gegeven dat de operatie verzet moet worden en je raad het nooit.....het wordt verzet naar 27 maart pffff, ze zei als er een plaatsje vrij zal zijn dan kon het wel eerder zijn maar ik reken er niet op. Dus weer een maand wachten en ook nog eens zonder de clomid dus ik hoop dat ik daarvan ongi wordt als ik het niet gebruik. Aan de ene kant baal ik wel, maarja het is niet anders.
jeetje dat is wel lang wachten ja jammer dat het zo moet lopen he kan me voortsellen dat het voor je zenuwen ook niet het beste is! liefs anna
Aangezien ik niet de clomid mag gebruiken deze keer (tot de operatie, 1 maand verder) is het voor ons een verloren ronde, wat ik eigenlijk best raar vind, we zouden deze ronde toch best nog 1 keer de clomid kunnen gebruiken toch? Dus mijn vriend en ik hebben ons dus afgevraagt waarom dat niet zou mogen en hebben geen enkele rede kunnen bedenken waarom het niet mag. Dus zaten we er aan te denken om het gewoon te doen (het wordt dan de 3de ronde clomid 50) zonder mede weten van de fert.arts en als ik daar kom voor een gesprek dan zeg ik gewoon dat ik die ronde niet stil heb gezeten en dat we gewoon door geprobeert hebben voor een kindje MET clomid omdat we niet een ronde wille missen. Anders zouden we pas weer over 2 maanden weer kunnen beginnen want die ronde wanneer de operatie is zou denk ik niks worden omdat je met die vloeistof zit van de HSG. Ik heb nog 2 receptjes dusss tegen die tijd dat dat de operatie is moet ik ook alweer ongi worden en als ik het zou worden dan wordt ie weer uitgesteld. Wat zouden jullie doen? Wel of geen clomid gebruiken.
Hey Wolly, ik had daarstraks toen ik je berichtje las dezelfde reactie 'ja, dan kan je nog een ronde met clomid doen aangezien je nog maar net ongi geworden bent is dat toch mogelijk'. Word je normaal gezien opgevolgd met de clomid (FM's) of moet je gewoon nemen en ervan uitgaan dat het goed gaat? Als je nu een ronde clomid zou starten, komt het dan nog goed uit met de nieuwe planning van de operatie? Want al je dit doet en je moet de operatie dan weer uitstellen... dan is het mss beter om geen clomid te nemen en rustig te wachten (ik weet het, gemakkelijk gezegd)! Er is een reden waarom deze operatie gepland werd en om deze dan iedere maand weer vooruit te schuiven, dat is niet de bedoeling denk ik Tis moeilijk en persoonlijk meis... ik wil je veel succes wensen met jullie beslissing!
Het is zeker moeilijk aangezien ik morgen al op dag 3 zit en dan zou moeten beginnen. De eerste keer heb ik wel die FM gehad maar met de tweede ronde niet, De operatie wordt zowieso uitgesteld als ik ongi zou worden want die afspr heeft ze gemaakt en ze melde dat zelf ook al, daarom vond ik het zo vreemd waarom ze niet een week later had gedaan. Moeilijk
We hebben toch besloten dat ik morgen maar ff ga bellen, want vind het toch wel moeilijk om het stiekem te doen zeg maar.
snap ik idd dat is ook moeilijk ik denk dat je beter eerlijk kunt zijn en gewoon vragen of je nog een keer clomid mag gebruiken.... al weet ik van mezelf dat gevoel en verstand soms ver uitelkaar zit veel succes!