Ik denk dat het een goede beslissing is om het ziekenhuis te bellen. Je kan aangeven dat je echt graag nog een ronde wil en je toch nog een maand moet wachten op de operatie. Misschien dat ze dan zelf zeggen dat jullie toch nog een ronde kunnen proberen... Succes iig straks.
Tjee Wolly wat een dilemma's allemaal weer, wat er ook gaat gebeuren, ik duim voor jou hoor meid! Hou vol!
Jehhhhhhh kan gewoon met de clomid beginnen Ze vind het ook niet echt nodig om niks te doen aangezien er toch een hele cyclus was en kan dus gewoon beginnen. Vanavond het 1ste pilletje Op dag 10 mag ik ook terug komen voor de FM dus dat wordt deze ronde ook weer in de gaten gehouden. Ben nu weer helemaal blij
Ja ben ook helemaal bij nu Nu kunnen we er weer flink tegen aan, hopelijk is het dan alsnog raak. Ik dacht gister avond en vanochtend nog van, het zat me niet echt lekker als ik het zonder toestemming zou doen dus heb het maar gezegt en het was geen enkel probleem. Ben nu toch wel blij dat ik gebeld heb.
Hey Wolly, goed nieuws gekregen dus! Hopelijk is het deze keer gewoon raak en hoef je die vervelende operatie helemaal niet te onder gaan! Hier draaien de duimen alvast weer!
Hoihoi. Ja gaat hier wel goed, mijn ongi is al weer over en heb de clomid kuur er al weer op zitten. Morgen naar de fert.arts voor de FM, ben wel weer benieuwd. Hoe is het nu met jou dan? Heb je al iets gehoord?
Hey Wolly, Dat gaat weer snel bij jou! Veel succes alvast met de FM morgen, ik hoop dat er al heel wat gegroeid is! Knuff!
Er was dit keer nog niet heel veel te zien van het eiblaasje, wel was het baarmoederslijmvlies 5,7 dus moet vrijdag terug komen. En de operatie wou ze eerst laten vervroegen ik zei al dat kan niet want we zijn al weer aan de gang gegaan dus lijkt me dat niet verstandig maar om het beter uit te laten komen met mijn cyclus is die verschoven naar 2 April.