Zow vannacht al, dan ben ik nog net op tijd Alvast heel veel plezier en een hele fijne vakantie. Maak er iets leuks van.
Vanmorgen even een afspr. gemaakt om te kijken of mijn ei al gesprongen was, en hij was weg, slijmvlies was nu 11,4. Nu maar hopen dat ze elkaar tegen gaan komen, aan het klussen kan het niet liggen iig
Dank jullie wel Laten we het hopen dat het deze keer wat gaat worden. @Lovelykids: Hoe gaat het met jou zwangerschap gaat alles nog goed?
Heey Wolly Heel veel suc6 komende tijd......... Spannend hoor. Ik zal ook voor je duimen...... Groetjes Liena
bij ons gaat alles prima en zoals je waarschijnlijk gezien hebt is mijn eerste aftelperiode naar mijn verlof begon. nl nog 11 wk en 3 dagen heb er nu al zin in. hierna begin ik pas echt met aftellen voor de bevalling. dat is dan als het meezit nog 6 weken, maar als het op de eerste zwangerschap lijkt dan moet ik dan nog 8 wk. maar goed we zullen zien. wanneer weet jij of bij jou al het geklus niet voor niks is geweest? want ik denk toch dat je voor controle naar zh moet of kun je gewoon thuis eerst een test gaan doen? ? ? liefs saskia
@Liena: Bedankt meid, ik hoop dat het bij jou ook snel raak mag zijn. @Lovelykids: Kan me voorstellen dat jer zin in krijgt, nog even het het is zover. Ik hoef niet in het zh een test te doen kon gewoon thuis een test doen zei ze. Dus over iets minder dan 2 weken kan ik thuis testen.
Hey Wolly, hoe is het met je? Ben je aan het aftellen naar de test dag? Het is hier zo stil in je topic dus ik haal hem weer eens naar boven!
Hoi hoi Marisha, hier is het rustig niet echt veel te melden, nog ong een weekje en dan kan ik testen dus het is wel spannend weer. Hoe is het met jou gaat alles nog goed met je en met je beebje?
heb jezelf al een voorgevoel? of heb je geen idee? mijn duimen draaien overuren in ieder geval en de kaarsjes gaan ook hard. liefs saskia
@ Lovelykids: Dat is lief van je dankje wel Ik weet het niet echt geloof ik, soms denk ik van wel ben nu de hele week al een beetje niet lekker, het is net of ik verkouden ga worden, heb pijn in m'n onderrug en heb een beetje kramperig gevoel in me buik sinds vandaag en mijn ()() doen zeer en me temp is nog niet gezakt en stijgt steeds na 2 dagen met 0,1 graad, maar aan de andere kant denk ik van niet want het zou miss wel een naderende ongi kunnen zijn. Ik zit nu op cd 28, ik zit te denken om op 2de paasdag te testen. Begint spannend te worden. Ik laat het jullie weten
Hoi Wolly, 2e paasdag testen? Dan hou ik je topic maar even goed in de gaten hahaa Hoe is het verder met je, heb natuurlijk 2 weken het forum gemist door vakantie en drukte afgelopen week... Dikke knuf Daffie
Hey Daffie. Hier is alles goed ik zat in de wachtweken nu dus had ff weinig te melden hier 2de paasdag ga ik testen ja, hopelijk is ie ook posi, ik test met ochtend urine dus zal in de ochtend het hier komen vertellen wat het is geworden dan zitten jullie niet zo in spanning. Fijne pasen Liefs wolly