Ja morgen is het zover dan ga ik testen, ik laat het zo snel mogelijk weten hier. Dank jullie wel voor het duimen
Goeie morgen hier dan ff snel een berichtje. Net een test gedaan en ik moet zeggen dan ik het nog niet echt weet ik heb de test wel uit elkaar moeten halen en dan zien we wel iets vaags dus weet nu nog steeds niks omdat het te onduidelijk is Over 2 tot 3 dagen ga ik nog een keer testen. Dan zou die duidelijker moeten worden. Fijne paasdag nog.
zouden we nu dan toch een keer goed geduimd hebben. en hebben we ook genoeg kaarsjes gebrand voor je. nou ja nog even en we zullen het weten tot die tijd gaan we nog even door dus er komt nog meer bij. fijne dag nog verder
Jullie zijn schatten @Rach: Mijn cyclus waren 30 en 34 en zit nu op dag 30 en op 12 dpo moet uiterlijk de 26ste ongi worden ook ivm die operatie die gepland staat voor 2 april. Maar miss dat ie niet door gaat als ik zwanger test. Ga woensdag testen.
Ohh wolly hoop zo voor je dat je posi test hebt voor de kijkoperatie. Ik hoopte daar ook op maar ben vorige week ongie geworden en nu dus a.s. vrijdag laparoscopie en voor 2e keer HSG. Vorige HSG was gelukkig goed . Weet jij al wat de volgende stap is? Als de kijkoperatie goed is krijgen wij IUI....spannend hoor allemaal. Succes in ieder geval. gr vruchtje
@Enise: Ja het wordt zeker spannend ik kan niet wachten tot morgen @Maxi: Dankje meid. Jij bent ook al lekker op weg, wat gaan die weken snel he... gaat alles nog goed met je en met het kleintje? @Vruchtje: Ja hoop het ook zo. Balen zeg dat je toch ongi bent geworden zeg. Jij dus ook al een kijkoperatie, ben je bang daarvoor? Ik zit nu ook al een beetje van brrrr volgende week is het ook al zo ver. Ik hoop zo dat die kijkoperatie goed is dan voor jullie. Ik weet alleen dan de ik na die operatie de clomid 100 krijg nu heb ik 50 gehad 3 keer maar verder weet ik nog niks. Alvast heel veel succes vrijdag ik hoop dat het goed mag gaan en dat je er weinig last van zult hebben. Ik zal aan je denken en ga flink voor je duimen vrijdag.
Hoi Wolly, Ik ben wel een beetje bang ja voor vrijdag, maar ik vind het ook heel spannend vooral de uitslag natuurlijk. Lief dat je aan me denkt en voor me duimt. Ik zal je zeker laten weten hoe het is gegaan en duim ook voor jou natuurlijk. (vooral dat je niet hoeft ivm evt. zwangerschap). Is het zaad van je man/vriend wel goed? Van mij vriend is voldoende om op natuurlijke manier zwanger te raken maar niet perfect. Maar de reden dat we mogen starten met IUI is omdat we al bijna 3 jaar bezig zijn groetjes, vruchtje