Wolly in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wolly, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik blijf het super vinden wolly...

Besef je het al een beetje?

Liefs Daffie

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi Daffie: Ik denk dat de onzekerheid nu een beetje begint te komen, denk steeds voel ik nog iets of....heb nu eigenlijk weinig kwaaltjes pijn in de boobs valt mee moet ik zeggen sommige momenten heel pijnlijk en dan gaat het weer iets beter maar heeeeeel af en toe een vlaagje van beroerdheid en wat ongi gevoel in mijn onderbuik maar verder voel ik niet echt veel.
    Ben nu steeds aan het testen of de testen nog posi zijn :oops: heb er in een paar dagen al 5 gedaan :oops:
    Ik denk ook steeds dat je wat moet voelen maar dat kan natuurlijk allemaal nog komen...........of helemaal niet ;)
    Ben zo bang dat het mis gaat.

Gisteren avond een beetje kl*te gevoel gehad we hadden het mijn ouders verteld en dacht dat ze heel blij waren, dit wordt dan hun 3de kleinkind waarvan er 1 nog niet geboren is, maar ze waren niet zo antausiast (weet niet precies hoe je het schrijft) Dacht dat ze van de stoel zouden springen van blijdschap omdat ze bij mijn zusje heel blij waren toen zei dat vertelde (is nu 3 maand zwanger) maar bij ons bleven ze zitten op de stoel en en toen zei me moeder (die sinds kort dan ook weet van onze MMM) van oh je bent zwanger, ik jaaaaa, nou ja gefeliciteerd, en verder helemaal nikssss, alleen maar are en nare opmerkingen :( zijn ook niet lang meer gebleven maar voelde me zo k*t.
    Maar ja genoeg mensen die wel blij voor ons waren en zijn zoals jullie allemaal :)

3. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    nou wolly
    dat is idd wel een domper zeg van je ouders!
    het is zeker niet goed te praten maar misschien vinden ze het moeilijk vanwege de mmm
    mijn zus weet nl ook helemaal niet wat ze moet zeggen als we het er over hebben

maar goed dat praat het niet goed

ik en wij hier allemaal zijn super blij voor je!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Wolly,

wat een rare reactie van je ouders zeg...kan me voorstellen dat je geen zin meer had om te blijven!
    Misschien komt de leuke reactie nog :(

Ik vindt het in ieder geval helemaal super en zou denk ik ook heel veel testen doen de eerste tijd :) :)

Hele dikke knuffel en liefs van Daffie

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wat vreemd dat je ouders zo lauwtjes reageerden Wolly. Mss zijn beseften ze het niet zo goed en dringt het nu pas tot ze door of zo. Ik kan me niet voorstellen dat ze het niet schitterend vinden dat je zwanger bent!

Wat de kwaaltjes betreft zit ik in hetzelfde schuitje hoor! Buiten af en toe wat pijn in mijn borsten en sporadisch eens een beetje (vaag) misselijk, heb ik nergens last van! Daar wordt je idd erg onzeker van maar je moet maar denken dat er heel wat meiden zijn die nooit ergens last van hebben! Alleen mijn buik groeit de laatste week enorm (zullen mijn darmen zijn die naar voor komen). Maar bij jou is het nog pril dus het kan nog veranderen... wie weet hang je over een week de hele dag boven de pot... wat zal je dan balen dat je hebt zitten klagen over geen kwaaltjes hahaha :)

6. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Wat een rare reactie.

Probeer er maar niet aan te denken ook al zal dat moeilijk zijn. Veel sterkte .

Liefs maatje

7. hey meis!
    wat een nare reaktie!
    kan me voorstellen dat je je klote voelt daardoor!
    kop op meid! wij zijn heel blij voor je :D

liefs en dikke knuffel marieke

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wolly dat is inderdaad een domper hun reacttie .....flauw zeg ! sterkte meis ,.....hoop dat ze snel bijtrekken .....misschien zijn ze nog een beetje bang ?

9. wolly

wolly Niet meer actief

Dank jullie wel jullie zijn schatten, als ik jullie toch niet had.... ;)

Zaterdag verjaardag gehad van mijn zusje, er werdt nauwelijks over gesproken van onze zwangerschap, ik probeer er niet meer druk over te maken nu hoor ons frummeltje is het aller belangrijkste nu, er zijn ook genoeg andere die het wel supper leuk voor ons vinden en dat is ook leuk.

Had vanmorgen nog een testje gedaan die van clearbleu met het kruis :) heb alleen steeds honger nu :oops: :) maar verder gaat het goed hier we genieten nu echt :)

10. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hee Wolly,

Beetje late reactie, ik had het even gemist, maar wat super voor je! Gefeliciteerd!

Hopelijk krijg je niet meer van die nare reacties. Misschien kan je je moeder op een rustig moment eens vragen waarom ze zo weinig enthousiast reageerde.

Succes met wachten op de eerste echo!

x

11. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi Wolly,

Rare reactie van je ouders, misschien zijn ze bang om te blij te zijn omdat het nog zo pril is.
    Mijn moeder zij steeds tegen me, wees nu maar niet al te blij er kan nog van alles ... BLEH. tuurlijk ben je hartstikke blij, en onzeker, dat heb je van niet nodig... steun wel!

Hey ik had in het eerste begin ook niet al te veel kwaaltjes, vooral heel erg honger ik werk van half negen tot half twaalf en ik moest ineens brood en fruit meenemen omdat ik anders omviel van de honger.
    Ik denk niet dat kwaaltjes je veel helpen om je minder onzeker te voelen, want dat blijft hoor. Er is elke keer wel wat anders waar je aan gaat twijfelen, het gaat bij mij nu pas beter na de 20-weken echo en het feit dat ik mijn kindje regelmatig voel bewegen. Eerder vond ik het allemaal eng, ook het gevoel dat ik nog niet helemaal kon geloven dat het mij nu gegund is en zoveel anderen (nog) niet speelde bij mij erg.
    Echt jou tijd komt ook nog straks kun je gaan genieten en het is het waard!

rustig aan meid, het komt allemaal goed :)

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ik zou indd met je moeder in gesprek gaan waarom zo zo vreemd reageert ik bedoel juist voor mensen bij wie het niet allemaal snel gaat vindt dat je ze moet steunen en als ze onzeker zijn omdat er nog van alles kan gebeuren kunnen ze ook gewoon zeggen ik ben heel blij voor je en hoop nu dat het goed mag blijven gaan.
    tuurlijk een ieder die zwanger is en zeker wij hier op het forum weten dat het ook heel anders kan maar je mag toch wel blij zijn voor je schoonzoon en dochter.
    ik zou het mijn moeder in ieder geval wel vargen ik liet het er niet bij zitten.

13. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hey Wolly

Gaat het weer een beetje? Heb je al met je moeder gesproken? Ik denk dat ze je wil beschermen omdat het nog zo pril is. Misschien niet op de goede manier je kan het natuurlijk ook anders doen lijkt mij.

Toen ik zwanger van mijn 1e was voelde ik helemaal niks was toen ook onzeker. Kon pas gaan genieten toen ik hem voelde, begrijp je heel goed. Laat het maar snel 17 april worden.

Probeer er maar lekker van te genieten.
    Van jullie wondertje.

Liefs maatje

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Wolly,

hoe is het nu meissie, kan je het beseffen? Lijkt me echt zo raar als je ontdekt dat je zwanger bent....

Ik ben heel blij voor jullie!

Knuf Daffie

15. wolly

wolly Niet meer actief

Bedankt meiden.

Binnenkort gaan we het wel vragen aan mijn ouders waarom ze niet blij zijn.
    We willen eerst zelf lekker genieten en aan ons zelf denken en de baby natuurlijk :)
    Hier gaat alles goed soms een ongi gevoel maar niet heel vaak en pijn in me ()() en een paar vage kwaaltjes.
    We beginnen het stukje bij beetje te beseffen en we zijn supper blij.
    Kan niet wachten tot het zover is metd e echo :)

16. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    spanned blijft het denk ik he
    maar als je eenmaal de echo hebt gehad lijkt het misschien echter?

maar probeer er van te genieten
    je mag je leker ego gedragen vind ik want je bent gewoon ZWANGER
    en mensen die niet super reageren kunnen gewoon de pot op

hahahahaha dat wilde ik even kwijt!

17. wolly

wolly Niet meer actief

Hahahhaha lief van je dank je wel :)

18. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Wolly, toch nog even een berichtje in je eigen topic. Ik heb even de afgelopen drie weken bij moeten lezen.
    Ik wil het echt zo super voor jullie dat je lekker zwanger ebnt. Ik wilde bijna mijn man opbellen (is aan het werk) om te zeggen dat je zwanger bent....tja hij zit nooit achter deze pagina en kent ook niemand hiervan hihi!
    Vind het zo leuk en ben zo blij voor jullie!

Ik zou idd aan je moeder vragen waarom ze zo lauwtjes reageerde. Misschien werd ze overdonderd met je goede nieuws of is ze bang omdat het nog vrij pril is. In iedergeval is ze vast en zeker hartstikke blij met jullie twelg! Moeders zijn altijd een beetje bezorgd he...Maar voor je eigen gemoedrust zou ik het gewoon even navragen!

Geniet ervan meid!

Liefs Nikkie

19. wolly

wolly Niet meer actief

Dank je wel voor je lieve berichtje :)

Hahahahaha je man op bellen wat grappig zeg :)

20. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hihi ik heb het ook meteen verteld toen ik het de 's avonds op het froum las hij lag al te slapen maar ik gaf hem een n8zoen en hij werdt een beetje wakker ik dacht dit is mn kans...hihi kan je zien het is net alsof je deze mensen op het forum allemaal kent gek eigenlijk..!

Deel Deze Pagina