Wolly in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wolly, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd Wolly. Maak je inderdaad maar niet zo druk om je ouders, die trekken vanzelf wel bij. Misschien waren ze overdonderd of zo.
    Over je weinige kwaaltjes hoef je ook niet bezorgd te zijn. Ik heb tijdens de zwangerschap ook nergens last van gehad. Geniet er maar van!
    Nog even wachten tot de echo. Tot die tijd blijft het helemaal onwerkelijk. Dus koop nog maar een gezinspak zwangerschapstesten, zodat je jezelf kan overtuigen. ;)

2. wolly

wolly Niet meer actief

@ladypink: Haahahahahahah wat leuk zeg.
    Ja zo voeld het voor mij ook, komt omdat je ook zo mee leeft met de meiden hier, dan krijg je ook echt een band met elkaar.

@prinses: Nee ga me ook niet druk maken we genieten heerlijk nu en ze draaien miss wel snel bij.
    Ik ga niet te hard juigen miss komen ze volgende week wel om de hoek kijken ;)
    En ik denk dat mijn vriend zegt jij bent gek met een doos zwangertesten haahahahahahaa.

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

hier nog een late reactie

GEFELICITEERD en geniet. maar dat zal wel niet zo moeilijk zijn als je al zo'n poos bezig bent geweest.
    ach en je ouders dat komt vanzelf wel. doe eerst maar lekker ego denk aan jezelf en uk dan komt de rest wel. heel cliche, maar waar de tijd vliegt voorbij. dus laat het niet verpesten door neg. reacties.

4. z0nnetje

z0nnetje Lid

31 mrt 2008
    23
    0
    0
    Hoi Wolly, ook van mij nog hartelijke felicitaties en gelukwensen met je zwangerschap.
    Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen dat je jullie lekker kunnen genieten.

5. wolly

wolly Niet meer actief

Bedankt meiden :)

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey lieve Wolly,

Heb je je ouders al gesproken?

Als jullie zelf maar heeeeeeeel blij zijn en dat zijn jullie! Het voornaamste is nu aan jezelf denken, je babytje en je mannetje... Niets is nu meer belangrijk!

AAAHHH JE BENT GEWOON ZWANGER!

Nog iets meer dan een week en dan heb je je echo... ik ben heel benieuwd..

Geniet er maar lekker van en laat je niet van je wolk afjagen!
    xxx

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Hey Wolly

Nog 11 dagen en dan is het eindelijk zo ver.
    Lekker naar jullie kindje kijken.
    Geweldig hoor.

Heb je al met je moeder gesproken over haar reactie?

Ondankt alles geniet wel van jullie zwangerschap jullie hebben na al dat geduld ech VERDIEND

Liefs Maatje

8. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meid.

Nee heb mijn ouders nog niet gesproken ook nog niet echt zin in gehad, het komt wel een keer.

Wij zijn supper blij en gelukkig en genieten volop :)

Nog ongeveer anderhalve week tot de echo, toch zijn dit ook wel spannende dagen hoor omdat je niet weet of alles goed zit en dan een hartje te zien krijgt maar we gaan ervan uit dat we een mooi kloppend hartje zien.
    Hoop doet leven zeggen ze wel eens ;)

9. wolly

wolly Niet meer actief

Dankje wel Maatje lief van je :)
    We genieten met volle teugen en leven nu echt naar de echo toe, we kunnen niet meer wachten tot het zover is...we moeten nog even geduld hebben ;)

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey Wolly,

Dat had ik helemaal niet meegekregen joh, die reactie van je ouders...domper zeg :cry:
    Probeer je er niet te veel van aan te trekken en geniet er maar lekker van samen met je vriend!
    Over 1½ week de echo....spannend he!

11. wolly

wolly Niet meer actief

We genieten echt wel :)
    Ze draaien miss wel bij, maar we hebben op dit moment geen zin om het nu daar over te hebben met mijn ouders, maar het komt wel een keer goed.
    We zien elkaar wel maar we praten er dan niet over, rare familie heb ik ;) :)

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Wolly, inderdaad lekker zelf optimaal genieten van het feit dat je ZWANGER BENT :D

En je ouders dat komt vast wel.....

Liefs Daffie

13. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    Hey Wolly, hoe was de echo van de week (ik heb al in je album gespiekt voor een echo fotootje,maar helaas) wat geweldig dat het hartje klopt, is toch altijd wel spannend! En van je ouders komt ook wel weer goed als ze het fotootje zien ;)

14. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wauw Wolly, fantasisch lijkt me dat,
    zo'n koppend hartje :D
    Ben zo blij voor je, dat je maar een voorspoedige
    zwangerschap mag hebben ;)
    Groetjes Flam ;) ;)

15. wolly

wolly Niet meer actief

Ja het was helemaal geweldig ja, ik was zo zenuwachtig en bang dat het hartje niet zou kloppen maar hij klopte, we zijn echt in de wolken en kan me ogen niet van de echo af houden :)

Over ander halve week weer een echo en dan wordt het termijn vast gesteld.
    Heb er nu al zin in, kan niet wachten.

Zal vanavond proberen de echo in mijn album te plaatsen.

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoop dat je het plaatje erop krijgt, want dat wil ik zien :D

Geniet ervan meissie!

Dikke knuf Daffie

17. wolly

wolly Niet meer actief

@Daffie: Hahahaa ik ga me best doen, mannetje moet me daarbij helpen want alleen lukt dat niet ;)

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    super hoor wolly.

hoop snel je kleine spruit op de foto te zien.

liefs maatje

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Techneut ;)

liefs Daffie

20. wolly

wolly Niet meer actief

@Daffie: Ik moest lachen hahahhahaa jij met techneut hahaha.

Maar meiden foto van Frummeltje staat in mijn album.

Deel Deze Pagina