Ohh jeetje ik hoop het zo hopen voor je dat het een innestelings bloeding is, en dat het dan bij een beetje bruin blijft, de mogen niet komen! Ik ga vanaf nu keihard duimen draaien voor je! [-o< [-o< en dat je posi test. Knuffel wolly
ik las net dat je eindelijk ongi was en dat je bent wezen bloed prikken. weer een stapje dichter bij. succes met de andere onderzoeken en ik hoop op goed bericht van je. liefs saskia
Bedankt meiden Het schiet al aardig op! Maandag om 09.40 uur hebben we de afspraak ik laat het wel even weten hoe het gegaan is.
Nou, eens morgen voorbij is het weekend zo om en is het maandag! Spannend hoor! Ik hoop dat de uitslagen goed zijn (nou ja, of net niet... je weet wel wat ik bedoel ! We duimen hoor! Liefs, Marisha
Bijna maandag! Ga je nog wat leuks doen dit weekend om je gedachten een beetje te verzetten? Alvast heel veel succes maandag ik duim voor je! xxx Jootje
Maandag uitslagendag Ik weet nog hoe spannend dit soort uitslagen kunnen zijn. Ik duim voor goed nieuws en hoop Maandag snel wat op je topic te lezen want ik ben heeeel nieuwsgierig Groetjes Scat
@ Jootje, Ik ga van het weekend winkelen maar ik denk (weet het eigenlijk wel zeker)dat ik het niet uit me hoofd kan zetten Maar het komt goed! @ Nikkie, Bedankt @ Scat, Ik laat het zo snel mogelijk weten hier