Het is met recht een frummeltje hihihi....ben blij dat het toch gelukt is Wolly Enne, nu alle komende echo's ook in je album zetten he, dan hoef ik je niet meer voor techneut uit te maken! Fijn weekend en het is een prachtig mooi frummeltje! Daffie
Hey Wolly, wat fijn dat jullie een goede eerste echo hebben gehad (wat vliegt de tijd toch he)! Heb je foto in je album ook al bewondert Weet je al wanneer je terug mag? Hoe voel je je trouwens? Niet te veel last van zwangerschapskwaaltjes? Ik ga volgende week mijn echo's ook eens in mijn album zetten! Prettig weekend!
Hey Marisha. De 28ste gaan we weer voor de echo dan wordt het termijn bepaald, dan kunnen we weer ons kindje bewonderen Ik heb wel een aantal kwaaltjes maar die zijn goed te doen, de misselijkheid heb ik nog niet echt, nog steeds soms een vlaagje maar verder ook niet. Hoe gaat het met jou? Wat gaan die weken snel he, je bent bijna de eerste 3 maanden eral op zitten.
oooh wat fijn... over een tiental daagjes mogen jullie al terug... ben stiekem wel jaloers... moet nog 4 weken wachten Fijn dat je trouwens niet te veel last hebt van kwaaltjes, dan kan je er beter van genieten he Hier gaat alles ook goed hoor! De weken vliegen idd voorbij en we zijn bijna uit de onzekere periode dus ik ga ervan uit dat het goed blijft gaan nu!
Ja heb er behoorlijk zin in de 28ste Jammer dat je nog 4 weken moet wachten hopelijk vliegt de tijd en kun je snel weer jullie wondertje bewonderen. Weet nu wel zeker dat het goed blijft gaan bij jou hoor anders was het miss al lang mis gegaan. Kleintje blijft heerlijk zitten bij jou Geniet ervan
Heb net even je echo bewondert Wauw Wolly Ben blij dat alles zo goed met je gaat Groetjes Flam (was Scat)
Wolly! Oh ben zo blij voor je meid, ik volg je topic al sinds begin. Ben een tijdje offline geweest en dacht even kijken op je topic. Je bent zwanger, wat heerlijk voor jullie! Van harte gefeliciteerd, ik wens je een voorspoedige zwangerschap en dat je over een aantal maandjes jullie gezonde wolkje in de armen mag sluiten. Geniet ervan meid. Gr yach.
Lieve Wolly, wat leuk en gaaf om je frummeltje te zien! Helemaal top! Maandag mag je weer, gaaf hoor, ben erg benieuwd! Ik las net ook van je ouders, hoe gaat t nu? Heb je ze de echofoto laten zien? Liefs, Vietje
Hey meiden. Ik ga jullie voorlopig even verlaten, niet omdat het niet goed gaat met de zwangerschap of mijn relatie want dat gaat helemaal top. Maar er is een andere rede voor. Miss dat ik wel weer snel kom kletsen hier en dat ik jullie weer snel kan volgen op jullie topic'jes. Voor nu laat ik het hierbij en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn en dat allle behandelingen goed verlopen. Ik zal heel veel aan jullie denken. Voor vragen kun je mij een pb sturen. Hou jullie taai en jullie komen er wel! Tot snel. Dikke knuffel aan jullie allemaal. Liefs wolly
Dankjewel prinses Hey meiden ik ben weer terug \/ Ik heb weer en hoop te lezen op jullie topic's dus ben er weer druk mee
Hey Wolly, Fijn dat je er weer bent, ik heb je gemist Hoe gaat het met je zwangerschap, kun je het helemaal geloven enzo? Dikke knuf Daffie
@Miepie: De termijn echo was echt mooi, kleintje was al weer aardig gegroeid ik heb nu 2 echo's in me album staan. 13 mei krijg ik er weer 1, ben dan benieuwd hoe het er dan uit gaat zien. @Caruli: Ik kon jullie niet zolang missen dus ben maar weer snel terug gekomen @Daffie: Hey Meid, ik heb jullie ook zo gemist vandaar dat ik nu weer terug ben. Met de zwangerschap gaat het goed, het geloven....je gelooft het nu wel maar toch is het nog een raar idee dat er nu een kindje in je groeid. Komt allemaal vanzelf Meiden dikke knuffies