Hey Wolly, goed dat je weer terug bent! Ik dacht er gister nog over om je eens een PBtje te sturen want ik begon me toch een beetje zorgen te maken. Maar fijn te lezen dat alles goed gaat! Wel lekker dat je zo veel echo's krijgt! Ik heb er een om de 4 weken... duurt te lang naar mijn goesting! Ga je zo veel echo's blijven krijgen?
Hey meid. Hoe is het met jou dan en met je ukkie, gaat alles goed? Ik hoorde van de gyn dat ik er genoeg zal krijgen over 5 weken ongeveer heb ik de 4de. Ze willen de groei goed in de gaten houden omdat ik een trage schildklier heb en ik ben te zwaar dus zit in een risico groep, vandaar die echo's. Maar hoeveel het er precies zijn...geen idee. Maar vind het niet erg hoor
Fijn om te horen dat alles zo goed met je gaat en dat je weer actief op je topic bent Groetjes Flam (was Scat)
Ha Wolly, Ik ben blij dat je er weer bent meid. Heb je echt gemist! Lief dat je meteen een berichtje bij mijn topic hebt geplaatst, top! Liefs Nikkie
hey wolly gezellie dat je weer terug bent ! alles verder goed ? geen zwangerschapskwaaltjes ? liefs sybje
Hey Sybje Lang niet gesproken. Hier is alles goed, met de kwaaltjes valt het mee. Het is echt goed vol te houden. Hoe is het met jou en je kleintje? Gaat alles goed? Liefs wolly
Hi Wolly, fijn dat je weer op je eigen (en andermans ) topic(s) bent! En goed om te lezen dat t goed met je gaat. Liefs, Vietje
hey wolly hier is het helaas wat minder .......ben zaterdag opgenomen in het ziekenhuis ......ivm met braken en uitdrogen .... puntje bij paaltje ben ik nu weer thuis wel met sondevoeding en pomp ....helaas zal het nog wel even blijven zo ...maar met de kleine gaat het in ieder geval goed ..die is goed gegroeid !
Hey Sybje. Jeetje zeg ik schrok wel ff toen ik je berichtje las. Heb je zoveel lopen spugen dat opname het resultaat is geworden. Wel fijn zeg dat je beebje het dan toch nog goed doet gelukkig en dat er niks aan de hand is met je kleintje. Ik hoop wel dat het met jou heel snel beter gaat en vooral met dat warme weer heb je toch een hoop vocht nodig. Knap maar heeeeeeeel snel weer op. Dikke knuffel wolly.
bedankt voor je lieve reactie wolly ! ik ga keihard mijn best doen om snel weer beter te worden liefs sybje
Hey meis, Zag ik nu goed dat je vandaag de 1e echo had bij de vk? En en en? Weer genoten van de kleine in je buik? xxx
Hey jootje. Ja de 3de alweer ahahahahaa alles was goed, groeid goed is al weer een stuk groter dan 2 weken geleden Ik zal wel ff een foto plaatsen. Het is alleen een heel eigenwijs kindje, ligt helemaal in elkaar gedoken dus je kunt er niet veel van maken ahhahahaha. Maar het belangrijkste is dat het hartje klopte Over 4 weken weer een echo.
Lieve meiden. Ik vind het nu wel tijd worden om er op mijn topic een slotje op te zetten. Vind het ook wel tijd worden aangezien het met de zwangerschap goed gaat. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie steun en jullie berichtjes het heeft mij echt goed gedaan Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en ik kom zo nu en dan weer ff langs piepen. Dikke knuffel aan allemaal Liefs wolly