Jaaaaaaa hier ben ik dan Goed nieuws, bloed uitlagen waren helemaal goed alleen mijn schildklier waarde is weer omhoog gegaan maar de hormoontjes doen goed hun werk pffffff zag er erg tegen op dat het niet goed was, van de waarde van de schildklier kan ik gewoon bij de huisarts bespreken voor het op hogen van de medicijnen, dus dat komt goed. Ik heb nu ook een inwendig onderzoek gehad en alles was goed baarmoeder was mooi en het slijm was goed van kleur en niet te veel en niet te weinig zei die. Er is ook een uitstijkje gemaakt, heb door al het goede nieuws niet gevraagt waar dat nou voor was maar ja. De echo was ook goed en ik zit nu op dag 14 en er zit aan de rechterkant een supper mooi ei van 18 mm waar ik heel blij mee ben. Dus dat werdt vanavond klussen zei de gyn. Morgen vroeg moet ik terug komen voor de samenlevingstest. En tot slot het allerbelangrijkste het zaad was perfect Nou poehhh ben helemaal blij, miss gaat me pendel toch uitkomen als ik het zo bekijk Nou meiden bedankt voor het duimen jullie hebben goed je best gedaan Liefs een gelukkige wolly
Hey Wolly, Fijn zeg, zo'n goed nieuws! Zo heb je toch weer een beetje duidelijkheid he! Enne, veel plezier vanaaf zou k zo zeggen Liefs, Marisha
Hey meid Wow wat een goed nieuws allemaal zeg! Fijn hoor! Hopelijk is straks de uitslag van het uitstrijkje ook goed. Maar dat zal toch wel Veel "klus"plezier vanavond
Wat een supernieuws Wolly! Nu gewoon flink aan de klus dus! Ben helemaal blij voor je! Hopelijk wordt jullie geduld snel beloond! Een uitstrijkje doen ze dan wel ooit omdat je er dan toch ligt... is mooi mee genomen zeg maar. Groetjes Jelske
Zo, nou dat is geweldig! Ben blij dat je zoveel goed nieuws hebt gekregen. Bij mijn eerste inwendig onderzoek hebben ze ook een uitstrijkje gemaakt, ze doen dit om te kijken of je misschien clamydia hebt (standaard procedure) als dat namelijk zo is en ze gaan straks met slangetjes e.d. in je baarmoeder, voor eventuele volgende onderzoeken, kan je ontstekingen krijgen. Het is dus eigenlijk een standaard test om die dingen te voorkomen. Nou, inderdaad maar flink gaan klussen dan vanavond! Succes, ik hoop dat ie raak is deze maand! Liefs, Doortje
hey wolly wat goed zeg ! maar misschien een rare vraag wat is nu verder het plan dan ? je ging natuurlijk niet voor niks naar de gyn toch ? L.sybje
Wauw Wolly, goed nieuws allemaal Ik heb ook een uitstrijkje gehad voor Clamydia by the way. Ik ga duimen voor een hele geslaagde poging Groetjes Scat
Meiden bedankt allemaal jullie zijn een supper steun @ sybje, Het plan is om morgen terug te komen voor de samenlevings test en dan gaan ze kijken of dan ook alles goed is, en dan zou ik een receptje mee krijgen voor clomid om dat allemaal extra te stimuleren zei die en dan moet ik weer een nieuwe afspr maken, maar dat hoor ik morgen vroeg.
Ja klopt er was op de echo 1 ei te zien en dat was de rechter kant en die was 18 mm en kon een deze dagen gaan springen.
Vanmorgen weer naar de gyn geweest. Heb nu de samenlevingstest gehad en er waren nu nog genoeg levende zaadcellen te zien. Ik kreeg ook weer een echo en daar was het baarmoederslijm vlies ook goed het moest 6 zijn maar ik had 6,6 en mijn ei was weg dus hij is gesprongen. Moet nu volgende week bloed prikken en dan gaan ze kijken naar het hormoon progesteron. De gyn had een heel goed gevoel dat het deze ronde raak is. Ze verwachte niet anders dat de test straks posi zou zijn. Nu is het 2 weken afwachten of ik ongesteld word of niet. Als ik niet zwanger ben dan word er gestart met de clomid op cyclus dag 3 voor 5 dagen. Dus er breken nu spannende tijden aan of het nu gelukt is of niet
Super zeg! Fijn dat je weet dat je ei gesprongen is dus dat kan niet meer mis gaan! Nu die twee ellendige weken nog door komen!
Super Wolly! Klinkt heel positief allemaal! Nu alleen 2 spannende weken duimen dat het eitje ook bevrucht is. Je hebt in ieder geval goed geklust!