Lees ik even niet en dan mis ik weer nieuws! Oh, ik hoop zo voor je dat het raak is Het is je zo gegund!..ik ga maar vast weer hard duimen in deze spannende wachtweekjes Groetjes Scat
spannend zeg het klinkt allemaal heel goed moet haast wel raak zijn he nu nog even innestellen en dan is het goed heel veel succes meid op naar een + test
bedankt meid Bij jou word het nu ook echt spannend jij mag de 30ste ook testen ik duim voor jou ook voor een mooie test!
Na wat bptjes lees ik dat het er bij goed voor lijkt te staan... Super meid, hoe lang nog tot nod? Ik duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim en duim Heel veel kracht... Liefs Bianca
Dankje meid. Zoals de gyn zei zou ik 14 dagen na me ei ongesteld worden en dat is 4 dec. Ik vond het al supper dat ik een eisprong heb gehad, vanaf vorig jaar okt had ik er uit me zelf maar 2, en 2 keer van de opwekkers dus vond dit al goed nieuws om te horen Nu dus wachten dat ik kan testen, miss word het wel een leuk sinterklaas kadootje
Hey Wolly, Als je zoet bent geweest brengt de Sint mss idd een kadootje! Ik hoop er ook op (ben iig al heeeeeeel zoet geweest) Pfff, die wachtweken duren nogal he!
Ja ben jij ook heel zoet geweest? ik ook al ahhahahaa dus miss zien we straks wel 2 streepjes Ja die duren een eeuwigheid dat wachten hopelijk word het dan ook nog beloond. Jij ook nog succes met wachten, ik duim voor je meid.
Dat van mij wordt dan een echt Sint kadootje... NOD is 6 december Ik hoop dat je pendel uitkomt Jij ook veel succes met het wachten!
Ja hoor er is wel genoeg afleiding maar na het weekend begint het weer he hahahhaa. We sleuren elkaar er wel door heen met z'n allen Scat jij ook een goed weekend natuurlijk he
Hey meid Dankje Jij kunt al zo testen nog 4 daagjes, kun je het nog vol houden met wachten zal wel niet he hahaaha. Ik duim voor een posi test