Hoi Scat Het gaat hier eigenlijk wel goed op het wachten na dan Ik heb net bloed geprikt voor de progesteron kan vrijdag middag de uitslag op halen. Maar volgens mij is deze kans verkeken omdat mijn temp maar niet stijgt zelfs na de eisprong niet ik weet ook niet of hij moet stijgen namelijk maar ik had die vraag al voorgelegt bij de verloskundigen, dus ben benieuwd wat ik voor antwoord krijg. Hopelijk betekend het niks. Liefs wolly
Hey Wolly, Ik hoop dat dat tempen bij jou niets te betekenen heeft hoor! We blijven duimen Gr, Marisha
Temp wordt hier ook beinvloed door de hormonen die je hebt gebruikt neem ik aan, dus....suc6! Liefs Marjo
Het enigste wat ik voor hormonen gebruikt heb is de provera, clomid kan ik pas mee beginnen als ik ongesteld zou worden, hoop het niet natuurlijk. Maar zou dat daar mee te maken kunnen hebben dat de temp dan een beetje stil ligt of zo.
Ik had de vraag gesteld bij de verloskundige en kreeg als antwoord dat niet iedereen kan aflezen aan de temp dat de eisprong is geweest, en je kunt dan evegoed zwanger zijn.
Het word wel moeilijk hoor nu Ik had gisteren de testen maar even opgezocht in de kast dus heb ze al vast klaar liggen voor volgende week Kon je nu maar al iets merken he of voelen, altijd vervelend die wacht weken. Liefs wolly
Nog eventjes Wolly.......dat wachten duurt altijd zooo lang he?! Ik zal voor je duimen meid liefs Nikkie
Bedankt meiden. Dit geeft ook wel een beetje afleiding zo'n zw pagina. Hoe bedoel je ik ben niet verslaafd hahahaha
Bedankt meid. Jij ook een heel goed weekend! Maar het weekend vliegt hier bij ons altijd voorbij en dan nog een paar daagjes en dan kan ik testen \/ Hopelijk heb ik dan goed nieuws te vertellen. Tot snelllll Liefs wolly
Vanmiddag het ziekenhuis gebeld voor de uitslag van de bloedtest, ze vertelde mij dat het progesteron niet goed was balen. Er was nu maar een hele kleine kans dat ik toch nog zwanger kon zijn en moest over een paar dagen toch nog testen. Als ik niet zwanger ben en nog niet ongesteld wordt krijg ik weeer een kuurtje provera en als ik dan ongesteld ben dan moet ik toch met de clomid beginnen op dag 3, ik hoopte eigenlijk dat dat niet meer nodig zou zijn maarja. Op cuclus dag 10 terug komen voor de echo FM. Als je clomid gebruikt word daar het progesteron ook beter van dan, ik heb werkelijk geen idee. Liefs wolly
Ik heb net een receptje thuisgestuurd gekregen van pregnyl. Ik moet dus op cyclusdag 3 met clomid 50 beginnen, is het dan standaard dat je dan ook pregnyl spuit? Ik weet nu alleen dat mijn progesteron niet goed is. Miss dat het daarmee te maken heeft. Hebben meerdere van jullie dit? en wat zijn jullie ervaringen hiermee. Liefs wolly
Sterkte Wolly! Ik hoop dat je toch nog een positieve test krijgt, maar balen als het wrs. niet zo zal zijn.... ik duim toch voor je! En wat betreft de pregnyl, kan ik je geen antwoord geven, behalve dat ik zelf alleen Clomid heb gekregen. Succes! Jelske