Wolly in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wolly, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Hey jelske

Ik hoop het ook maar ik denk het niet.

Jij kunt ook zo al testen spannend hoor, hier duim ik nog steeds voor je dat het raak is.

Liefs wolly :)

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    he balen wolly

dat heb ik ook een aantal keer gehad dat mijn progestron te laag was.... de laatste keer met clomid 100 mg was het helemaal goed !

succes meis !

L.sybje

3. wolly

wolly Niet meer actief

Ik was zo benieuwd dat ik vanochtend getest heb en die was vet negatief, ja ik had het zelf ook al wel gedacht.
    Dinsdag of woensdag nog is testen anders op na de volgende ronde.

Hey sybje

Ik snap niet waarom ik nu die pregnyl erbij kreeg ik denk dat ik morgen maar ff het zh bel, ben er wel benieuwd naar.
    Dus bij jou is de progesteron weer helemaal goed gekomen en dat door alleen clomid.

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja helemaal door de clomid ..... pregnyl begeleidt de eisprong.....die laat het eitje springen zeg maar

5. wolly

wolly Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord, bij maxi in het topic las ik er ook al over dus had het haar ook gevraagt maar ik ben nu weer helemaal op de hoogte :)

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey Wolly, balen zeg dat je waarden niet goed waren! Maar nu met de pregnyl ben je wel zekerder dat je een goeie eisrpong zal hebben!

Ik hoop dat je ofwel alsnog posi test ofwel snel ongi wordt zodat je terug kan beginnen met de volgende ronde!

Liefs,
    Marisha

7. Doortje Dartel

30 okt 2007
    90
    0
    0
    Kantoormiep
    Groningen
    Jammer Wolly, Nog een kleine kans natuurlijk maar meestal zegt je gevoel het al wel :( :( ..... Nou, in elk geval succes met de volgende ronde.... ik hoop zo dat het snel raak is, het kan soms zo frustrerend zijn :(
    Krijg je ook nog een uitleg hoe dat moet met die spuiten? Heb me laten vertellen dat het makkelijker is dan het lijkt, lijkt mij stiekum wel een beetje eng hoor.... Ik hoop dat het voor jou ook meevalt :)

Liefs,
    Doortje

8. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb vanochtend maar even het zh gebeld hoe dat nou zat met dat receptje van de pregnyl, nou het zit zo dat ik het recept kon door scheuren want dat was niet de goeie dacht ik eigenlijk ook wel want ik moest namelijk provera krijgen en die zou ik krijgen op recept via de post maar zag dat er pregnyl op stond dus vertrouwde het niet helemaal en heb vanochtend maar gebeld, lekker dan he zo'n foutje ;) maar aan de andere kant ook wel blij want dan hoef ik niet te spuiten.
    Ik had van de week al hier en bij andere gevraagt waarom je eigenlijk pregnyl nodig had en dat was nodig om je ei te laten springen, maar achteraf dacht ik van de laatste keer toen ik een ei had van 18mm is die van zelf gesprongen dus daarom begreep ik het niet helemaal waarom ik dan moest spuiten ik dacht dat het iets te maken zou hebben van de progesteron die niet goed was bij mij, maar het is nu helemaal duidelijk.
    Van de week nog is testen en dan aan de provera.

Bedankt voor de antwoorden en steun.

Liefs wolly :)

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wolly als je een ei hebt gehad wordt je toch ongi ?
    of wordt jij dat niet ?

wel goed dat je nog even gebeld hebt ...haha stel je voor zeg dat je gespoten had ...(maar je had je ei al gehad toch )

L.sybje

10. wolly

wolly Niet meer actief

De laatste keer dat ik bij de gyn kwam voor de echo om te kijken hoe het er van binnen uit zag was er bij toeval 1 ei te zien maar normaal gesproken heb ik maar 2 keer per jaar een menstuatie en de daarbij behorende eisprong, ik snap het zelf ook niet helemaal maar er in die tijd dat ik de pil niet meer slikte gebleken dat ik geen cyclus heb zoals de huisarts en de gyn stelde.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke vandaar !

nou ben benieuwd !

L.sybje

12. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    He jammer Wolly :(
    je voelde het zelf al een beetje aan..maar ja
    je weet maar nooit.
    Ik hoop dat de volgende poging je goed nieuws gaat brengen :) ;)
    Ik ga er in ieder geval hard voor duimen :thumup:
    Groetjes Scat ;) ;)

13. Goed dat je zelf hebt opgelet zeg! Wat je zegt... lekker zo'n foutjes!
    Hoe is het bij jou meid? Al wat rood gespot?

14. wolly

wolly Niet meer actief

@Scat: Ja ik hoop het ook maar denk dat het eind dec begin jan word als we de volgende ronde ingaan moet eerst weer de provera nemen dus dat neemt weer wat tijd in beslag maar anders ga ik voor een vruchtbaar 2008.

@Jelske: Ja erg he zo'n fout maar ja het is goed gekomen gelukkig.
    Hier nog geen drupje bloed te bekennen wacht het nog af tot van het weekend en dan ga ik met de provera beginnen.

15. charlie01

charlie01 Bekend lid

22 mrt 2007
    503
    0
    0
    amsterdam
    Nou Wolly,

jij ook succes met de volgende ronde dan maar. lekker foutje van het ziekenhuis! Krijg je dan ook nog te horen of je progesteron erbij krijgt na de eisprong?

groetjes,
    charlie

16. wolly

wolly Niet meer actief

Nee volgens mij moet dat goed komen met de clomid die ik ga innemen.

17. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Wolly, hoe gaat het nu met jou :(:
    Groetjes Scat ;) ;)

18. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Nog steeds geen druppie? WAnner krijg je weer medicijnen om ongi te worden?

19. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wow, Wolly! Gelukkig was je zelf zo allert om even te bellen zeg!

20. wolly

wolly Niet meer actief

hey meiden

Gisteren ben ik begonnen met de provera want ik werd maar niet ongi en de tig testen wat ik gedaan heb waren allemaal nega dus wist ik wel zeker dat ik niet zwanger was.

Zit ik straks lekker met de kerst met de :evil: :evil:
    Maar hoe eerder de ongie hoe eerder we kunnen beginnen aan een nieuwe ronde :)

Gaan jullie nog iets leuks doen met de kerst?

Deel Deze Pagina