@Sybje: ja dat had ik ook al gedacht, lekkere timing he ik hoop alleen niet dat ik er nog veel bijwerkingen van zou hebben.
He Wolly! Ik ga je heel veel succes wensen in de volgende ronde! Hopelijk slaat de Provera snel aan en kun je snel aan de Clomid! Komt vast wel goed... je hoeft er niet heel veel last van te hebben he! Dikke knuf!
Nou zeg, ik heb een abbo op jouw topic, maar iki krijg steeds geen mailtjes... Maar goei, vorige keer kreeg je een week de medicijnen en daarna werd je toch pas na een adg of 5 ongi, dus zit je idd net voor de kerst... Das balen.. Me too overgens. Mijn beste vriendin gaat de 21ste trouwen en ik moet de 20ste ongi worden.. dus zowel haar bruiloft als met kerst waarschijnlijk... leuk hoor... Ik hoop voor je dat ze snel komen zodat je de volgende ronde ( met wat hulp?) weer nieuwe kansen hebt... Succes
Hey Wolly, Al even geleden dat ik hier nog een berichtje achterliet... maar ik ben je nog niet vergeten hoor Ik zie dat je eindelijk terug provera krijgt dus ik duim dat je snel ongi bent zodat je terug een nieuwe ronde in mag want zo overtijd gaan zonder reden lijkt me toch ook maar niets hoor 2008 wordt een fantastisch jaar volgens mij Liefs, Marisha
Hey Marisha Lief van je, ik hoop dat we met z'n allen een goed jaar krijgen en dat we snel over kunnen stappen naar een ander topic Liefs wolly
Hey Scat Ja het gaat nog goed hier Nog een aantal daagjes en dan ben ik met de provera klaar, hopelijk de laatste keer Ik heb onwijs zin in de kerst, vorige week de boom al gezet, in huis dingetjes opgehangen, laat maar komen die kerst We gaan 1ste kerstdag eten bij mijn schoonvader met het hele gezin heb er heel veel zin in, en de 2de naar mijn eigen ouders toe en daarna heerlijk thuis genieten. Ik wou dat het nu al zover was, ik vind de maand dec altijd een gezellig maand. Doen jullie met de kerst nog iets speciaals? Liefs wolly
Ha ha Wolly, we hebben hetzelfde gepland: Wij gaan 1e kerstdag nar mijn schoonouders! Hel gezellig altijd en met veel cadeautjes en 2e kerstdag naar mijn ouders gourmetten. Veel plezier Groetjes Scat
Goedemorgen Wolly, Hopelijk ben je nu al weer klaar met de Provera! Wij gaan met kerstavond bij mijn zusje in Parijs eten. Eerste kerstdag gaan we bij mijn schoonouders eten 's avonds, het weekend ertussen gaan we bij mijn grootouders eten met de hele familie. Op oudejaar gaan we bij mijn schoonouders eten (en om 12u een glaasje champagne drinken bij mijn ouders) en op nieuwjaar bij mijn schoonfamilie... Het wordt dus heel gezellig druk! Gr, Marisha
@Scat: Leuk zeg dus heel veel gezelligheid bij jullie, hebben jullie lootjes getrokken dan? Wij hebben het 2 jaar geleden gedaan bij mijn ouders thuis hadden we loodjes gedaan en een kerst gedichtje erbij was echt heeel gezellig. Alvast heel veel plezier @Marisha: Ik moet vandaag en morgen nog en dan ben ik klaar met de provera, dus het schiet al aardig op. Leuk zeg naar Parijs, dat word dus nog een drukke tijd zeg als ik het zo allemaal lees heel gezellig vind ik dat altijd. Heel veel plezier alvast Liefs wolly
Hoi Sybje. Ja het gaat hier wel, gisteren de laatste provera gehad dus nu maar afwachten wanneer de ongi komt. Waar ik wel van baal dat is dat ik al aardig wat gewicht erbij heb gekregen dus dat is minder Ik denk dat het komt door die medicijnen. Ik was al bezig met afvallen en sporten en daar waar ik bij zit doen we elke maand wegen en meten en vandaag dus weer gedaan en de cmters komen er al weer aardig bij samen met de kilo's. Hoe is het nu met jou? Al zin in de kerstdagen Liefs wolly
hoi was je niet vergeten hoor. ik kwam even kijken hoe het nu gaat. maar nog steeds wachten las ik. ik hoop voor je dat dit de laatste keer december is zonder een kleine uk. verder doen we met kerst bij ouders en schoonouders lootjes trekken dus pakjes onder de boom. bij mijn schoonouders zullen we denk ik wel weer gourmetten en bij mijn ouders komen er hele lekkere dingen op tafel zoals; stoofpeertjes, zelfgemaakte huzaren en zalm salade, rollade met kerriesaus en aardappelkroketjes of rozetjes. mijn moeder maakt voor overdag ook nog heerlijke knieperties. kan n iet wachten water loopt me nu al in de mond. met oud en nieuw gaan we naar vrienden van ons. dit jaar voor het eerst. we gingen altijd om en om naar de ouders, maar daar is wat heibel om geweest. en omdat we in 2005 ons eerste kindje kregen zeiden we ook nu blijven we thuis. toen waren we alleen en vorig jaar kwamen mijn schoonouders. volgend jaar zullen we wel weer lekker met het eigen gezinnetje thuis zitten, want eigenlijk zie ik er nu wel een beetje tegenop met 2 kindjes naar onze vrienden gaan en volgend jaar moet ik 3 kindjes meenemen. wordt er dus niet handiger op. nou ik proost er met oud en nieuw nog op dat je een mooie zwangerschap mag krijgen volgend jaar. succes en ik blijf je volgen liefs saskia
Hey meid. Hoe gaat het met jou zwangerschap, verloopt alles goed? Het wordt bij jullie dus ook gezellige dagen als ik het goed begrijp het zijn wel hele drukke dagen maar vind het altijd wel een gezellige tijd. Gourmetten doen heel veel mensen met de kerstdagen ook hier doen wij het, lekker je eigen eten klaar maken en die gezelligheid er omheen, heerlijk he Je schrijft over kniepertjes wat is dat precies ik heb er nog nooit van gehoord het lijkt me iets voor bij de koffie maar zal het wel helemaal verkeerd hebben Ja hier is het nog steeds afwachten geblazen, ik hoop ook dat het jaar 2008 iets heel moois mag brengen. Dankje voor je lieve woorden. Hele fijne dagen alvast en een mooi 2008. Liefs wolly
Ik schrijf het maar even hier omdat er al een appart topic voor is maar ik wil speciaal voor de dames hier van de vruchtbaarheidsbehandelingen topic een heel goed, gezond en vruchtbaar 2008 toewensen, en dat er maar mooie zwangerschappen mogen komen, en voor de dames die al zwanger zijn het zelfde gewenst en een voorspoedige zwangerschap en bevalling. Liefs wolly