Hoi dames, Wie kent ze niet? Die momenten dat er iets gebeurd waarbij je door de grond wil zakken van schaamte. Kan van alles zijn natuurlijk. Wat is jouw meest beschamende moment geweest?
Pfoeee ik denk toch wel de keer dat ik mijn vriend voor het eerst wilde zoenen maar niet durfde en hij het zelfde had. Akward!!!!! Zaten we een beetje om elkaar heen te draaien dat was best beschamend en kon wel janken toen ik weg liep haha.
Twintig jaar geleden was ik aan het zwemmen (en dat deed ik elke dag) en na het baantjes trekken/serieus zwemmen ging ik dan altijd nog even van de glijbaan af en vervolgens in de stroomversnelling en lekker aan klungelen tot sluitingstijd... Tijdens het laatste glijbaan-ritje bleek dat mijn zwempak (dat al redelijk aan het verslijten was) was doorgesleten. Het heeft anderhalf uur geduurd voordat iemand mij erop wees dat er een groot gat in mijn badpak zat ten hoogte van mijn edele delen. Ik was pas acht jaar oud ofzo, maar tot op de dag van vandaag kan ik de neiging niet onderdrukken om elk badpak (ik heb er zeker 4) te blijven checken op slijtage Awkwardddd!!!
Toen ik pas bij mijn nieuwe werkgever werkte en ik recht voor de neus van mijn baas op mijn gezicht ging. Er was net gedweild en het was nogal glad. Oja, de rest van de collega's stonden toevallig allemaal in de buurt want ze waren in een gesprek. Uiteraard allemaal mannen....
is al jaaaaren geleden hoor op de middelbare, derde klas ofzo van het vbo. ik zat bij scheikunde altijd naast een griet en dat was ten eerste een duffe doos en ten tweede stonk ze altijd gigantisch uit dr bek. dus tijdens een saaie les was ik een stiekem een brief aan het schrijven naar mn vriendin die een paar banken verderop zat. afijn.. briefje viavia doorgegeven aan haar. is zij bezig met dat briefje te lezen ziet die leraar dat. nou was dat ook een enorme eikel ( daarna kon ik hem helemaal wel killen) en nee gaat hij mijn briefje hardop in de klas voor staan lezen. waarin dus stond: so he... Truus die stinkt echt weer enorm uit haar bek!! omg ik kreeg het heet HEET!!! maar het mooiste van alles was nog wel dat haar beste vriendin zei: Ja sorry truus maar Tina heeft wel gelijk. je stinkt ook wel altijd uit je bek. maar goed dat kostte me wel 4 uur nakomen
Pff nou dat was voor mij nog niet zo lang geleden. Wij wonen op de 1e verdieping dus ik heb mijn gordijnen bijna altijd wel open op de slaapkamer. Ik kwam poedeltjenaakt uit de douche, komt er ineens zo'n hoogwerker met 2 van die bouwvakkers erin zo langzaam pal voor mijn slaapkamerraam langs. En ik bleef die gast maar aankijken hè.. Wat een schaamte, vooral met mijn lichaam haha
in de trein naar Duitsland hadden ze wc´s met schuifdeuren. ik hing in mn blote reet boven die pot en opeens gaan die deur open, was het een conducteur. ik schaamde me rot hahahaha. Mijn vriendinnen kwamen niet meer bij! Dat verrekte Duits ook!
Ik ben eens keihard op mijn plaat gegaan toen ik 1 stap in de Aldi deed 😁 het was vast een hilarische gezicht maar schaamde me kapot haha.
Toen ik zwanger was, kon ik op een gegeven moment me niet meer van onderen scheren, ik durfde het niet op de tast te doen. Dus ik nam me voor om als ik zo 39 weken was me te laten scheren met behulp van partner/spiegel en het tot die tijd zo te laten. Toen kwam ik met 35 weken totaal onverwacht in het ziekenhuis te liggen met PE. Afijn, na al die inwendige onderzoeken en de bevalling zelf was ik aardig over mijn schaamte heen en accepteerde het maar zoals het was, ze hadden vast wel erger gezien. Tot de dag dat ik naar huis ging. De vk uit het ziekenhuis ging mijn hechtingen verwijderen en ze had een stagiaire bij zich. Die keek eens tussen mijn benen en trok *serieus* haar neus op. Waarschijnlijk totaal onbewust, zoiets kan natuurlijk niet door de beugel, maar oh, wat schaamde ik me.
Hoezo wil je wegrennen als je bewust iets te kleins aantrekt omdat je je zo gezegd niet schaamt ? Ben serieus benieuwd dus niet om aante vallen ofzo.
Heb 2 momenten die ik nooit meer zal vergeten.. Bij mijn eerste ex vriendje, bleef ik stiekem slapen toen zijn ouders op vakantie waren (we mochten niet bij elkaar slapen op die leeftijd).. Als smoes tegen mijn ouders verzonnen dat ik bij mijn beste vriendin sliep. We hadden het rijk voor ons alleen, condooms gekocht, experimenteren met seks. Vervolgens de dag toen zijn ouders van vakantie kwamen, alles netjes gemaakt, zelfs aan het doucheputje gedacht zodat ze niet konden zien dat ik er gedoucht had. Dat was een makkie dachten we! Dag erna stonden zijn ouders met hem op de stoep. Ze had weet ik veel hoeveel condooms in de prullenbak gevonden, en het toppunt benoemde ze ook; hij had er geen knupje in gemaakt! Ik zakte door de grond, slaapsmoes betrapt, en eerste keren seks betrapt! En het knupje was de druppel! Heb weken zijn ouders niet onder ogen durven te komen.. 2de gênante moment: Mijn vriend en ik woonde 4 jaar geleden nog niet samen, hij woonde nog bij zijn ouders. We gaan bijna nooit op stap maar besloten toen om gezellig maar eens een avondje mee te gaan.. kwamen we snachts bij hun thuis, waren wat aangeschoten beide drinken we eigenlijk nooit.. En hadden onwijs veel zin in seks.. Doordat we wat aangeschoten waren, ging het er wat anders aan toe als normaal.. We waren bezig in allerlei rare standjes, en opeens een KNAL! vlogen we beide door de bodem van het bed, zijn moeder kwam de kamer op gevlogen, en wij kwamen niet meer uit de positie waar we in zaten.. Ze vroeg: moet ik jullie helpen? & heeft ons een handje moeten helpen om ons uit dat bed te krijgen.. Het was zo gênant! Ik wist niet waar ik moest kijken of wat ik moest doen, ik zie ons nu nog liggen.. achteraf kunnen wel met zijn drieën er om lachen, toen niet..
O! Dit was pas geleden nog.... Mijn zoon en ik gingen even naar de huisarts (we hoesten al pakweg 4 weken, dus ik vond het prettig om eventjes te laten luisteren). Hij gedroeg zich echt geweldig tijdens de onderzoeken en al snel was ik aan de beurt om te laten luisteren. Ik ben dus druk bezig om mijn trui, hempje en overige mikmak omhoog te schuiven als ik plotseling de huisarts: "Heee! Piemel!" hoor zeggen. Ik draai me dus (alsof ik het wist ) richting mijn zoon en zie dat hij zijn slingertje uit zijn broek heeft gehaald en hem uitgebreid aan het bekijken, dan wel aan het showen is. Binnen een seconde schiet er van alles door mijn hoofd. Zoals hoe ik mijn huisarts duidelijk moet maken dat mijn man dit hem niet heeft aangeleerd door hele dagen met zijn zaakje te lopen helikopteren, of dat ik potloodventerij aanmoedig bijvoorbeeld. Even blijf ik dus met open mond staren voordat ik: "Neeee Dean!" roep en heel pedagogisch verantwoord probeer te 'levelen' met mijn kind. "Piemeltjes horen in de onderbroek," zei ik op een liefelijke, hoge toon en stopte het zaakje snel weer naar binnen. Zoon zijn reactie? "Maar hij is zo moooohooooi!" En dan de huisarts: "Ik weet het jongen, ik weet het." Mannen -_-....
Oeh ja, ik weet nog wel 2 zeer gênante momenten De eerste keer was ik 16 jaar dus lekker aan het puberen, ik had een mooi oranje zwempak gekocht en ging heerlijk naar het buitenzwembad wat compleet vol gestampt was met jeugd van mijn leeftijd. Lekker zwemmen, kom ik uit dat zwembad schijnt dat badpak gigantisch door, alles was te zien en ik moest bijna 500 meter lopen om bij mijn spullen te komen, zo vernederend! De tweede keer is van de zomer hier geweest, wij hebben best lastige slaapkamerramen om aan de buitenkant te wassen en je moet best een stukje uit het raam hangen maar goed, dat deed ik dit keer ook. Had een bandloos topje aan zonder bh eronder want als ik thuis ben vind ik dat wel prima, dus ik zit ijverig die ramen te wassen en er loopt een meneer door de straat die uitgebreid naar boven zit te kijken en een beetje te vriendelijk goedendag zei met een uitgebreide grijns. Ik denk, wat zit die stom te lachen? Ik ga rechtop staan en kijk via mijn ooghoek zo in de spiegel van de slaapkamer, was dat topje afgezakt en hingen mijn boobies eruit! Geen wonder dat die zo extreem vriendelijk was Nu kan ik er wel mee lachen maar toen kon ik wel door de grond zakken.
1 van mijn beschamende momenten: is toen ik net mijn man had leren kennen. We waren toen nog niet samen maar gingen als vrienden met elkaar om samen met mijn beste vriendin en haar vriend (was mijn man z'n beste vriend). Op een dag in hartje zomer waren we naar een recreatieplas gegaan. Man en zijn vriend vonden het lollig om mij in het water te gooien, dus man pakte mijn voeten en zijn vriend mijn armen boven en probeerden me in het water te slingeren. Ik was aan het tegenstribbelen en ik weet niet hoe het gebeurde, maar mijn bikini schoof scheef en daardoor floepte 1 borst eruit Schaamde me dood!
Ik heb heel veel, want ik ben soms echt een geit in sommige dingen.. Maar 1 van de meest recente gênante gebeurtenissen...... Ik van de week in alle haast toch nog even snel om nieuwe kleren kijken, ik pas een leuke trui loop het pashokje uit en kijk in de spiegel heb ik geen broek aangetrokken!!!! (de bedoeling was ook om een nieuwe broek te passen).. Nou en mijn slipje was ook niet echt om over naar huis te schrijven, natuurlijk was het hartstikke druk.. Nou ik heb een rondje gedraaid, geroepen dat de trui me mooi stond en ben het pashokje weer ingedoken