Ik nu van The Imperfects, en Chasing Life. On topic overigens: Drew Barrymore, als ik dan toch iemand moet noemen. Gewoon om de persoon die ze is/lijkt te zijn.
Alana Haim <3 Dascha Polenco: In de jaren '90 ook hard gecrushed op Marissa Tomei, Monica Belluci, Juliette Lewis, Salma Hayek.
Ooh ja, Maestro werd een nog leuker programma toen zij meedeed bij de opera aflevering , deed ze ook nog eens zo'n flirt nummer waar ze mega zwoel stond te kijken. Dan kun je mij opvegen hoor , en die Bram had het geloof ik niet eens door. Floor Jansen (ook een mooie vrouw trouwens!) trekt ook zo'n gezicht bij dat duet met Henk Poort, *smelt*
Haha ja dat zwoele kan ze wel. In WIDM deed ze dat ook tijdens een opdracht met Fresia. Vóór die opdracht viel ze niet echt op, maar vanaf toen wel
Ik ken werkelijk 90% van deze vrouwen niet en ik ben echt een film/serie fan. OT puur omdat het mij een ontzettend gezellige avond lijkt, Blake Lively
Vroeger was dat Beyoncé, vind ik nu niet meer zo vanwege haar arrogantie. Lesley-Ann Brandt (Mazikeen in Lucifer)