gestopt met pil, als eerste cyclus gewoon 28 dagen aanhouden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door glamoury, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    Hallo

Zo als het onderwerp al zegt....is mijn vraag dus of dat als je met de pil gestopt bent of je dan gewoon eerst van 28 dagen uit moet gaan?

Mijn nod zou dan volgende week dinsdag zijn....en vroeg me af wat jullie zouden doen als je dan niet ongi word?

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Heb ik toen wel gedaan.. En uiteindelijk op dag 31 ofzo getest, hartstikke negatief helaas.. Achteraf was mijn eerste cyclus dus super lang namelijk 40 dagen (zie handtekening).. Maar je moet ergens vanuit gaan, dus dan maar van het gemiddelde ;)

Heel veel succes!!

3. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    Ja ik vroeg het me dus af......ben wel heel benieuwd......we hebben veel en heel regelmatig geklust en voel vanalles...maar goed hou er zeker rekening mee dat het ontpillen is.....dek mezelf in op die manier dan valt het niet tegen.

Maar was eens benieuwd wat andere doen

4. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik zou uitgaan van je cycluslengte zoals die was vóór je met de pil begon. Als je dat niet meer weet, ga dan uit van 28 dagen. Houd er wel rekening mee dat de cyclus ook langer (of korter, kan ook) kan zijn dan toen, en dat je cyclus eventueel wat tijd nodig kan hebben om weer regelmatig te worden.
    Als je twijfelt of je misschien zwanger bent, ga jezelf dan niet gek lopen maken maar doe gewoon een testje. Het kàn immers zo zijn, zelfs in een eerste cyclus. En zo niet, dan weet je ook weer waar je aan toe bent.

Deel Deze Pagina