Wie keek er ook naar deze serie? Wij vonden 'm in iedergeval geweldig, keken er elke donderdagavond naar met z'n tweetjes, maar het is nu al een tijdje gestopt helaas. Weet iemand toevallig wanneer het weer op de buis komt?
wij keken ook dat was de enigste serie die we beiden leuk vonden! ik weet niet wanneer het weer komt.
Is dat die serie met Jennifer Love Hewitt EN Wentworth Miller? Heb er niet naar gekeken, vergat altijd dat het op tv was..
jammer idd.. het eindigde ook zo vreemd, op een moment dat het allemaal steeds duisterder ging worden.. Zo keken wij indertijd ook Joan of Arcadia, is ook zo vreemd gestopt hier... ook toen het allemaal wat duisterder en 'slechter' ging lijken wat goed hoorde te zijn zeg maar...
wij keken het ook standaard jammer dat het er niet meer is. ik hoor het ook graag wanneer het weer komt!
keek ik ook altijd lijkt me leuk als het weer komt, maar dan wel nieuwe afleveringen op een gegeven moment deden ze nieuw en oud door mekaar heel irritant von ik dat.
JoA is niet alleen hier zo raar gestopt hoor, ook in Amerika, de serie is van de buis gehaald. Hier in Belgie is GW nog op tv, heb het een paar keer gezien maar vind het niets.
waarom is joan of arcadia van de buis gehaald dan? VET dat ghost whisperer weer komt... denk dat mannetje en ik toch een tv op de slaapkamer moeten gaan hangen hahahahahaaha
hey meiden ik heb een vraag weet iemand misschien hoe de aflevering heet met dat vliegtuig die neervalt terwijl de passagiers bevroren zijn en al dood zijn. Ik kan veel afleveringen op youtube kijken en ik wil deze aflevering ook zien. alvast bedankt
sorrie weet ik niet. was het afgelopen zondag begonnen of begint het aankomende zondag? op welk net komt het?