Nou ja zeg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Laan87, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Hallo,

Ik heb een vraag hoe jullie hier over denken. Ik moet woensdag afrijden en heb vorige week 2 uur les gehad en vandaag 2 uur, ik moet in totaal dus 160 euro betalen. Want ik zou die van vorige week vandaag betalen. Door de zenuwen voor examen ben ik vergeten geld te pinnen (ja ik weet het dom dom dom) Nu had ik met mijn instructeur afgesproken dat ik woensdag alles in 1 keer zou betalen zou dus op 200 euro uitkomen. Zij zegt: Ja is goed joh geen probleem. Krijg ik vanavond haar baas aan de telefoon en meld mij even dat ik mijn lessen niet betaal. Dus ik zat zo aan de telefoon :( Dus ik zeg jawel ik betaal mijn lessen wel. Ja zegt ie jij moet nog 160 euro betalen en heb je vandaag niet gedaan en als je voor je examen niet betaald mag je niet afrijden. Dus ik wil mijn verhaal uitleggen praat hij dwars door mij heen en luisterd niet eens naar wat ik zeg. Ik wou dus uitleggen dat ik dit met mijn instructeur heb afgesproken en dat de fout dan bij haar ligt want dan had zij dit niet mogen zeggen. Hij deed zo bot en raar aan de telefoon, hij zei van ik wens je verder met het beste (en erg sarcastisch). En ik zei nog van, ik betaal altijd mijn lessen alleen nu door de zenuwen ben ik het vergeten en ik betaal woensdag echt wel. Zegt hij: Je betaald je lessen niet blijkt nu wel weer. Nou toen werd ik errug boos want ik betaal altijd mijn lessen. Het is zo frustrerend als je je verhaal uit wilt leggen maar dat ze niet luisteren of er door heen praten. Ik weet wel dat ik gelijk naar het rijden moet betalen, maar ik betaal altijd 2 lessen in 1 keer. Nu ben ik het vergeten omdat ik erg zenuwachtig ben. Mijn vriend heeft hem terug gebeld met de mededeling dat hij het geld nu wel komt brengen maar dat hij het belachelijk vind waarom zij dan met mij zo'n afspraak maakt en daarna de baas op laat bellen. Wat vinden jullie hier van?

xxjes

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

belachelijk zeg!

maarja je kan er niet veel aan doen.. tis wel verstandig dat je meteen betaald anders zeggen ze dalijk je examen af!

nou hoop dat je in 1x slaagt!

3. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Hee moesje,

Ja mijn vriend kwam net thuis met het verhaal. Hij wist niet wat er afgesproken was (als hij gewoon naar mij had geluisterd dan wist hij het verhaal) hij had alleen begrepen dat er vandaag betaald zou worden. En hij vond het onzin omdat ik zenuwachtig was dat ik daarom was vergeten te pinnen. Okee dat hij dat onzin vind is nog enigszins te begrijpen, maar die man kent mij niet. Ik eet dagen van te voren niet. Maja tis klaar zo, en dit word helaas de 6de keer :(

4. Niet meer actief

nou jemig wat een goede communicatie hebben ze daar onderling... zegt meer over hun dan over jou ;) laat ze maar lekker zeuren en laat ze 5 november maar een poepie ruiken meid! ben je van ze af en proosten wij er één :D

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik doe mee! :)

succes meis!

6. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Haha okee dan! Maar 4 november is wat vroeg hoor ;) Laten we het dan 5 november doen.. dan moet ik namelijk afrijden.. Jij moet dat weten Erdala :p En tweeling kom je dan ook gebakje eten? ;)

7. Niet meer actief

hoe bedoel je? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

*veranderd snel de datum*

8. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Haha doos heb je het snel veranderd? Jammer want bij tweeling staat nog dat je zei 4 november ;) Maar vergeef het je ;)

9. Niet meer actief

*SHIPS*

Hou wel van je hoor hahaha

10. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    haha mooi ik ook van jou ;)

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ja dat is inderdaad lullig, zou het nog wel even melden aan je instructeur.

Ik had voor mijn examen nog 1 les. Deze viel buiten mijn pakket, want ik had net 1 les te weinig in me pakket. Dus die les zou ik betalen na mijn examen.
    Dus ik examen gedaan, in 1x gehaald, helemaal blij. Rij instructeur feliciteerd me enzo. Dus ik helemaal happy naar huis.

Krijg ik na 4 dagen een brief op me deurmat dat ik nog even die les moet betalen, plus 8 euro administratie kosten. Ik had er helemaal niet meer aan gedacht, omdat ik zo blij was dat ik het had gehaald. En de instructeur zei ook niks na het examen.
    Ik was zooooooo boos! Heb dus alleen het lesgeld overgemaakt, die administratiekosten heb ik dus echt niet betaald. Het was toch niet alleen mijn schuld.

12. Laan87

Laan87 Lid

14 sep 2008
    79
    0
    0
    groningen
    Wat belachelijk consider! Een rijschool hoort daar om te denken, tenminste hij of zij had tenminste kunnen zeggen van denk je er nog wel om dat je die les nog moet betalen. Of dat ze even hadden gebeld. Ben ook blij als ik hier vanaf ben bah

Deel Deze Pagina