Buikje te klein???

Discussion in 'Na de bevalling' started by Laperla26, Nov 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laperla26

Laperla26 Lid

May 9, 2010
    62
    0
    0
    Vestigingsmanager
    Rotterdam
    Hallo Dames,

Even een vraagje weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar maak me toch zorgen.
    2 weken voor de bevalling hadden we de laatste echo gehad en daarin hadden ze gemeten dat zijn buikje 4 weken achter liep.
    Op zich geen probleem geen zorgen zeggen ze.
    Dreumes is geboren gezond en wel maar toch...
    Darmpkrampjes als een malle en veel flatulentie...de darmkrampjes hebben inmiddels afgenomen door Dr.brown flessen, hypoalergeen voeding en cina baby druppels.
    Maar nog steeds ontzettend vel flatulentie en gerommel in zijn buikje.
    Hij vertikt het om op zijn buikje te liggen en op je borst te liggen dat doet volgens mijn pijn of hij vindt het een heeeeel vervelend gevoel want hij zet het op huilen en gillen.
    Ook vindt ik het raar dat daar geen check up voor is...Morgen naar de dokter om te vragen hoe of wat.
    Iemand hier ervaring mee?

2. Laperla26

Laperla26 Lid

May 9, 2010
    62
    0
    0
    Vestigingsmanager
    Rotterdam
    niemand dus "zucht"

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

nee ik heb er geen ervaring mee..
    ik weet wel dat een echo er vaak naast zit qua meting, en dat het gewoon in de familie kan zitten dat een hoofd buik of been groter, langer, korter of kleiner is. ik weet ook dat krampjes de eerste tijd heel normaal zijn, omdat de darmen zich pas verder ontwikkelen na de geboorte omdat ze dan het eerste echte voedsel binnen krijgen.
    maar als je het niet vertrouwd dan zou ik een afspraak maken met je huisarts. ze zeggen altijd dat een moeder het beste kan aanvoelen of er iets is met haar kind.
    Succes!

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Hoi meis..

Nee durf het ook niet te zeggen..
    Onze kleine heeft ook heel erg last van haar darmen.. En veel scheten laten dat ze doet hihihi (harder dan haar vader;))
    Ik geef haar sinds gisteren infacol.. Merk wel dat ze een stuk rustiger is..
    Maar ik denk dat de krampen er in de eerste weken wel bijhoren..

Ik zou gewoon je eigen gevoel volgen en als je denkt dat het niet goed is gewoon langs de ha gaan hoor! Of even vragen op het cb?

Succes ermee.. Is super zielig die krampjes.. Weet er helaas alles van.:(

5. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

Feb 23, 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou met je kindje langs de osteopaat gaan, ik weet van veel vriendinnen waar de baby's darmkrampjes etc hadden dat ze veel baat bij de osteopaat hebben gehad. Misschien zitten z'n orgaantjes wat in de verdrukking omdat z'n buikje wat kleiner dan bij een normale baby was en kan de osteopaat dit verhelpen.

6. Laperla26

Laperla26 Lid

May 9, 2010
    62
    0
    0
    Vestigingsmanager
    Rotterdam
    Hallo Lady's

Vanmorgen bij de huisarts geweest nou ook niet echt opgeschoten.
    We hebben een laxeermiddel gekregen terwijl die gewoon normaal poept :(
    De krampjes zijn al een maand lang er niet meer dus dat is onze grootste zorg niet.
    Weet ook dat het erbij hoort en dat ieder kind er ff doorheen moet.

Het is alleen als die druk op zijn buikje krijg dus op je schouder of op een speelkleed ligt dat hij het uitgilt.
    Waardoor ik het niet vertrouw dat het echt lekker zit in zijn buikje...
    maar ja dank je voor de tip ik ga gelijk ff informeren waar er 1 zit hier in de buurt.
    En hopelijk komen er nog meer dames met reacties.

Share This Page