gister een test gedaan, en heel verbaast dat er 2 strepjes stonden. mijn man en ik zijn er erg blij mee. Er gaan nu zo veel dingen door je hooft, maar waar moet je beginnen. hoe lang moet je wachten de verloskundige te bellen en de docter? heb tijdens mijn eisprong en uistrijkje gehad kan dit kwaat? Moet het allemaal even een plekje geven, hoe hebben jullie dit gedaan? x Han
Ik ben na 2 weken geen menstruatie en een positieve test naar de dokter geweest om bloed te prikken en ik bleek idd zwanger en die heeft mij doorgestuurd naar de gynaecoloog. (Ik woon wel in België, volgens mij gaan de meeste in NL naar de verloskundige, maar ik zou sowiso eerst naar de huisarts gaan.) Gefeliciteerd trouwens
Je kan gewoon een verloskundige bellen. Huisarts is niet nodig! ik belde de vk geloof ik met 7 of 8 weken..... Gefeliciteeerd!!!!!
Hoi Han, Je kunt gewoon de verloskundige bellen voor de eerste afspraak. Kan in princiepe gelijk zodra je positief hebt getest. De eerste afspraak zal zijn rond de 8 weken. Bij haar (of hem), kun je ook al je zorgen e.d. kwijt en dan gaat het balletje langzaam aan de juiste kant op rollen! Troost je, je hebt nu nog 8 mnd te tijd om aan de situatie te wennen en je weg te vinden in alles wat moet en mag Gefeliciteerd meis!! Geniet ervan!
dank jullie wel meiden. ik heb morgen ochtend vrij, ga ik dan even bellen. Waneer hebben jullie het aan jullie ouders verteld? ik heb 1 collega het in vertrouwen gezecht, je moet het toch even kwijt. x Han
Hoi Han ! Gefeliciteerd! Ik heb van het weekend 4 testen gedaan want kon het gewoon niet geloven en gister nog 1, allemaal positief. Ik heb de 23ste een afspraak voor eerste echo omdat ik het weekend veel bloedverlies had wat waarschijnlijk kwam door een biopsie die ik verleder week heb gehad. Maar ben nu zo onzeker. Ik heb het alleen aan me werkgever verteld, omdat ik lichamelijk zwaar werk doe en nu extra voorzichtig wil zijn. Na de echo en ik zeker weet dat alles goed is ga ik het aan meer mensen vertellen. Ik weet het nog niet zeker misschien wacht ik de eerste 12 weken af. Heb jij al last van zwangerschapkwaaltjes?? groetjes!!
Gefeliciteerd!! Ik heb met 5,5 week de huisarts gebeld. De assistente zou het in het dossier zetten. Ook de VK gebeld daarna, en met 8 weken de intake. Mijn ouders en schoonouders & zusjes hebben we het met 6 weken verteld. Langer kon ik het niet voor me houden. Het moest eruit
Gefeliciteerd, maar wat vervelend van je bloeding. Wel fijn dat je nu zo snel terecht kan. De zwangerschapskwaaltjes vallen nog mee, erg gevoeligge borsten ( daardoor ben ik ook gaan testen) en met niesen voel ik mijn banden, voor de rest wel wat moe ( maar de dag dat we het wisten niet geslapen) dus daar kan het ook door komen. nou meis heel veel succes en laat het me weten. x Han
Van harte gefeliciteerd!! Ik heb met 5 weken de gyn gebeld (omdat ik haar liep) en daarna met 8 weken de verloskundige gebeld omdat ik niet meer naar de gyn hoefde