jaloers op vriendin

Discussion in 'De lounge' started by msroxy, Dec 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    Laat ik allereerst voorop stellen dat het niet echt een vriendin is, maar ze hoort wel bij mijn vriendinnengroepje zeg maar. Mijn probleem is dat ik dus niet zo goed met haar op kan schieten. Zij mag mij ook niet zo geloof ik.. Sinds een jaar ongeveer is ze weer vrijgezel en goed bevriend geraakt met mijn vriend zijn beste vriend. Ze doen veel dingen samen en volgens mij is ze wel verliefd op hem, maar hij niet op haar.

Mijn vriend en hij gaan regelmatig samen naar de kroeg. Mij vragen ze natuurlijk nooit mee, want ja he, mannen onderling is véél gezellig. Nu hoor ik vandaag dat zij aankomend weekend wel meegaat. :( mijn vriend vind dat ook niet leuk, maar gaat wel gewoon mee. Ik voel me opeens heel rot en weet niet eens waarom. Jaloezie? of gewoon het feit dat ze zich nu ook in mijn andere "vriendengroepje" mengt. Ik weet het niet.. Wat vinden jullie? zijn het gewoon mijn hormoontjes en moet ik me niet zo aanstellen?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Het zijn niet je hormonen, en je steld je zeker niet aan. Zou het ook echt niet tof vinden als ik nooit mee wordt gevraagd en er dan op eens wel een ander meisje mee gaat.

3. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik zou het ook zeker niet appricieren. Het meer het gevoel je achtergestoten te voelen dan jalouzie volgens mij...
    Het is dan eerder aan je man om tegen die vriend te zeggen dat hij het niet appricieerd..
    Als je weet hoe jouw man erover denkt... dan zou ik het me niet persoonlijk aantrekken als ik jou was. Lekker laten gaan, zij zitten met haar opgescheept, niet jij.. toch?
    En als je het echt niet kan verkroppen uiteindelijk... dan kan je misschien je man overhalen een weekendje thuis te blijven en iets gezelligs met jou te gaan doen hihihihihi...

Succes ermee

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

ik denk niet dat het zozeer jaloerzie is denk zelfs niet eens dat het gaan omdat ze een weekendje meegaat drinken maar meer om het feit dat ze straks volledig in jou vriendengroepje zit en je haar dus meerdere keren zal gaan zien

ik vind niet dat je iets zou moeten doen maar ik zeg wel als je vriend het niet leuk vind kan hij dat ook gewoon zeggen of zeggen dat hij thuis blijft of jij gaat ook mee

groetjes nathalie ;)

5. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    dankjulliewel dames! Ik denk inderdaad dat het een beetje een combinatie is van mezelf achtergesteld voelen en het feit dat ze zich nu ook in het andere vriendengroepje mengt. Er zijn nog meer vrienden die nooit mee gaan stappen, maar we spreken wel regelmatig met hun af om wat te drinken of we gaan een dagje naar een pretpark met zijn allen. Daar wil ik haar ook echt niet bijhebben! Mijn vriend wil het overigens wel afzeggen als ik dat echt wil, maar ja... dan voel ik me weer zo'n trut.. En zelf meegaan is nu niet echt een optie, want ik heb nogal last van m'n rug.

6. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,014
    0
    0
    Ach, denk maar zo, als die jongen niet verliefd is op haar, is ze zo weer weg uit het groepje. Komt ze niet meer langs vanwege de ''ongemakkelijke'' situatie.

7. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja dat denk ik ook, die doet nu even haar best omdat ze verliefd is maar als het niet wederzijds is dan zal ze toch verder moeten met haar leven op een bepaald moment ;)

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou me ook zo voelen, jammer dat je zo'n last van je rug hebt, anders kon je een beetje de draak met haar steken :D

9. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik snap het helemaal hoor.

Als je het echt niet leuk vind, dan plan je toch een meidenavond?

Dan nodig je gewoon alle meiden bij jou thuis uit onder het mom van de mannen in de kroeg, wij gezellig een film kijken oid.

Evt. nodig je haar niet eens uit. :)

10. Writer

Writer Niet meer actief

als je vriend haar ook niet zo aardig vind , kan hij toch afzeggen en met jou wat leuks doen , ze vind de vriend leuk , als de vriend haar ook leuk vind ,hebben we ook eff tijd voor hun zelf :)

ik zou ook niet leuk vinden als nooit andere gevraagd worden en nu wel zij :x terwijl je haar niet mag 8)

11. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    Toch fijn om effe te horen dat ik niet gek ben! Ik heb al twee andere vriendinnen uitgenodigd, maar ja het is kerst he? En dan zijn de meeste mensen bij familie enzo. Ik voel me in ieder geval alweer een stuk beter!

Share This Page