Vandaag 5+4 zwanger maar de wekenindicator geeft nog steeds 2-3. Vorige week dinsdag had ik die in ieder geval ook. Wel getest met middagurine na ophouden van 4 uurtjes. Kan dit invloed hebben of zit het waarschijnlijk fout. Ben nu erg onzeker of alles wel goed gaat. Graag hoor ik jullie ervaringen
Lees wel vaker dat het wat langer duurt voor die 3+ aan geeft zou me er niet zo druk over maken en later nog eens proberen met 6 wk ofzo.
Ik snap dat je er onzeker van wordt. En een week is best lang. Natuurlijk kan het goed zitten, maar ik heb daar eigenlijk geen ervaring mee. Sorry, voor het slechte bericht.
Bij mij is de CB niet op 3+ gekomen, maar heb na de 6 weken ook niet meer getest. Ik hoor regelmatig dat het bij mensen langer duurt voor ze 3+ krijgen.
Ik testte net voor de 4 weken ook 2-3 met cb Digital. Een week later weer. Ik zat ook echt enorm in de stress. Alles is goed gegaan. Acht maanden later een heerlijk ventje geboren. Kop op!!
Dit is echt geen indicatie of het goed of fout loopt. Als je dit wil zeker weten moet er bloed genomen worden.
dat het geen ochtendurine was kan net het verschil zijn geweest. Misschien zat je vorige week met hcg net hoog genoeg om em naar 2-3 te laten uitslaan en nu door middagurine net niet genoeg om naar 3+ uit te slaan
Ik heb een tijdje terug met ruim 5 weken een CB gedaan en bloed geprikt op dezelfde (!) dag. CB 2-3, dus paniek. Hcg bleek 7400 te zijn, dus voor niets in de stress (ik las overal dat de test bij 1900 al naar 3+ zou moeten springen, niet dus!!). Hoop dat dit bij jou ook zo gaat, ik duim voor je!
Toch wel wat positieve ervaringen dus. Fijn om te horen dames. Zal het proberen los te laten envolgende week af te wacren