Hallo. Toen hij nog doorliep was de streep net zo dik als de controlestreep. Maar toen de achtergrond wit werd, was het een penstreepje geworden. Test is gedaan met middaguren. Niet geconcentreerd. Kijk en oordeel. Eerste is toen hij nog roze was. En de tweede 5 minuten later.
Inderdaad ik zie streepje. Alhoewel ik echt mijn best moest doen, hij staat er. Alleen morgen kan je meer zekerheid hebben of over paar dagen. Door blijven testen zou ik zeggen.
Ja de streepjes staan er wel. Ik test altijd omo wit dus ik schrok hier eerlijk gezegd een beetje van. Maar misschien schrik voor niks, omdat er nu een penstreepje staat.
Haha nog een die zich blind zit te staren op een test terwijl de mand strijk blijft staan... Ken het hoor, net het zelfde hier. Morgen nog eentje maar als het weer zo is, negatief. Ze moeten oplopen he? Weet het het is om te huilen met de pet op. Leef met jullie mee....
Ja, als je altijd omo witte testen hebt, dan schrik je wel even. En dan ben je teleurgesteld als het mooie streepje veranderd in een penstreepje. Hahaha.. Maar het doet mn huishouden goed, want ik probeer niet aan de test te denken dus het hele huis is zomaar aan kant hahaha
Bedoelde daar gewoon mee dat je meer tijd besteed aan het bekijken van dat vierkantje Heb met KV testen al van alles gehad hoor. Ze moeten snel oplopen, morgen om een andere gaan. Je probeert er niet aan te denken maar ja.... Hoop voor jou een dikke vette streep morgen
12 dpo. Ik ga nergens vanuit. Morgenvroeg eerst maar eens zien of hij duidelijker is met geconcentreerde urine en of hij er überhaupt wel komt te staan hahaha
2e test ook licht licht pos. Grrr gek word ik ervan en nog geen ongie. Wel al anderhalve week menstruatie gevoel