Ons mannetje slaapt al maanden niet meer door. Na ongeveer 4,5 werd hij steeds vaker wakker 's nachts voor een voeding of gewoon wakker. Sliep ook erg onrustig, huilen, morrelen en draaien. Uiteindelijk wilde hij 's nachts niet meer in zijn eigen bedje terug. Inslapen in zijn eigen bedje was geen probleem. Sinds een week wil hij helemaal nergens meer slapen behalve bij ons. Hij heeft overdag nu ook verlatingsangst. Dus hij slaapt lekker bij ons én hij slaapt weer door! Vannacht van 19.30 tot 04.00! En hij slaapt ontzettend rustig nu, zonder huilen, kreunen en steunen. We hebben nu de beslissing genomen om hem bij ons te laten slapen voorlopig. Er komen drukke tijden aan, waaronder 2 verhuizingen (naar mijn ouders en daarna naar mijn man aan de andere kant van het land) en dus gaan we nu voor goede nachtrust voor ons allemaal en voor zekerheid voor hem. Voor diegenen die denken dat hij ons in het ootje neemt, zou kunnen, maar hij huilt niet zomaar, maar is compleet hysterisch en dit gaat ons te ver. Een slaaphuiltje is anders. En alle "slaaptrainingsmethodes" werken (vooralsnog) niet, dus dan maar even niet. Wil niet persé iets met dit topic, maar vind het gewoon fijn dat ons mannetje weer de rust gevonden heeft om door te slapen.
Hier precies hetzelfde. Onze dame is 9 maanden en slaapt prima in, in haar eigen bedjes. Meestal wordt ze dan hysterisch wakker rond 12 uur. We hebben vanalles geprobeerd, maar haar tussen ons in leggen gaat het beste. Ze slaapt direct weer en vaak tot een uur of 5. Dan krijgt ze een klein flesje en slaapt lekker nog een paar uurtjes door. Ik vind het prima, zo komen we allemaal nog aan onze nachtrust!
Haha hier een dame die tanden krijgt, heeft ook lekker bij ons geslapen. Papa vond het wat minder, die lag klem tussen 2 dames Heerlijk hoor
Joh hier een manneke wat ons alweer een dikke anderhalve maand uit de nachtrust houdt..... Hij sliep vanaf zeg 3,5 maand door tot aan de 5 maanden (ik heb heel vaak tegen mezelf gezegd geniet er van zolang hij dta doet kan zo omslaan ) En sinds ik ben gaan bijvoeden is het elke nacht feest. Lachen, praten, of ziekjes (continu verkouden)... Hij slaapt naast mijn bed al vanaf geboorte, en nu slaapt hij dus heel vaak IN mijn bed...dan slapen we tenminste allemaal nog wat. De oudste kruipt ook vaak nog bij ons.