Wonderbaby?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moosey, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    De titel van dit topic moet je met een korreltje zout nemen maar ik ben toch benieuwd.
    Mijn zoon van 2,5 week heeft een Fisher Price ding in de box hangen en hij is echt al gericht bezig met het bewegen van alle dingetjes. Niet dat hij er echt al mee speelt maar wanneer bv het muziekje stopt probeert hij op het knopje te slaan waardoor het muziekje weer begint. Dit doet hij ook met de projector in zijn bed en hij reikt ook naar de beestjes aan zijn muziekmobiel.
    Ik kan mij niet herinneren dat mijn andere twee kinderen dit zo vroeg al deden en ben toch wel benieuwd of ik een wonderkind heb gebaard haha :D;)!

2. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    :D:D:D ik denk het wel!!;)

Ik heb ook zo'n wonder baby, ze is 9,5 maand en kan al lopen:$:p:D

Soms zijn ze gewoon wat sneller in de ontwikkeling:D

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wauw, dat is snel! Ben benieuwd of dat hier ook zo is. Zoon liep met 18 maanden en dochter heeft een ontwikkelingsachterstand en loopt nog niet. Dus qua lopen vinden we alles snel haha ;)

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Wow cool een wonderkind ;)
    Nou kan toch, waarom niet? :D

Mijn moeder vertelde dat ik, net een paar uur oud, haar volgde met mijn ogen als ze van links naar rechts bewoog. onzin, dat kan niet, zei de vroedvrouw. Maar het was echt zo.
    Je weet toch zeker zelf wat je ziet als moeder.

Wauw 9.5 maand en al kunnen lopen!

Mij zoontje is woe 8 mnd en kan zitten , kruipen, en zichzelf optrekken tot staan. Dat vind ik al best snel :)

5. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ja is zeker snel, en of ik het nou zo leuk vind;) tis echt gedaan met de baby zeg maar...

Alle babies zijn wonderbabies!!! Ieder op z'n eigen unieke manier:D

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Conejita: Da's inderdaad ook zo'n voorbeeld! Je ziet zelf dat het zo is terwijl het eigenlijk nog niet zou kunnen!
    Ik had aan huis de intake van het cb en zij zei ook dat het toeval is dat hij af en toe op het knopje slaat. Maar ik vind het typisch dat hij steeds braaf ligt te luisteren en te kijken en pas wanneer het muziekje stopt en het lichtje uitgaat, hij gaat mopperen en tegen het knopje aan slaat!

En Maantje, je hebt helemaal gelijk! Mijn dochter van bijna 4 kruipt nog niet eens maar verrast ons op andere vlakken en is, net als onze twee zonen, een wonderkind ☺️

7. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Als je meerdere kinderen hebt dan vallen dingen wat sneller op. Als in van huh? nu al??

Dat hebben wij met de jongste en zijn eerste woordjes. Hij zegt vanaf 5 maanden oud eten. Ik twijfelde eerst of ik het goed gehoord had. Maar hij blijft het nu (nog geen 6 maanden) steeds dwingender al smakkend herhalen net zo lang tot hij eten krijgt.

8. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Kan toch?
    Ieder kindje ontwikkelt zich weer anders.
    Mijn dochter loopt net, ze is bijna 1,5 maar praat al heel veel. Daarin is ze weer snel.

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Rietje: Dan denk je inderdaad dat bepaalde dingen nog niet kunnen totdat je het toch echt vaker ziet!

Eendje: Dat is zeker zo maar ik dacht echt dat een baby de eerste weken helemaal niks deed. Daarom was ik zo verbaasd!

Deel Deze Pagina