Ongelooflijk maar waar IK BEN ZWANGER Begin dit jaar het ivf trajekt afgesloten en helaas bij geen van de 4 pogingen een zwangerschap ontstaan en nu ben ik spontaan zwanger van mijn eerste kindje. Wow, kan het amper geloven maar de test was overduidelijk Helemaal happy
Het klopt dus wat ze zeggen,zodra je het loslaat,komt het vanzelf. Geniet ervan,is je van harte gegund!Hoe voel je je nu?
wauw!!!!!!! Maf!! Super!!! Echt heel erg leuk voor jullie...hahahahahaha...heel erg gefeliciteerd!!!!
Dank jullie wel voor jullie felicitaties! Voel me superblij en weet niet wat ik mee maak. Echt verwonderd ben ik.
Wow dat is wel heel bijzonder dat het jullie nu alsnog gegund is. Zomaar een cadeautje van moeder natuur, tegen alle verwachtingen in!. Hoop dat alles goed blijft gaan en je over 8 mnd een blakend gezond kindje in de armen kunt sluiten.
Wat zijn jullie lief en hartverwarmend. Ik ga er zeker van genieten. Soekie wat leuk wij lopen precies tegelijk. Gefeliciteerd ook van mij.
wat geweldig goed nieuws zeg! een mega dikke proficiat dat mag wel na alles wat je hebt moeten doorstaan!! geniet er maar lekker van....