Wonderen bestaan! 44 jaar en spontaan zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door spring, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Inderdaad.
    Mijn laatst poging is nu bijna 2jaar geleden en ik ben niet spontaan zwanger geraakt En dat ga je niet aan de grote klok hangen. .maar ik neem aan dat het vast goedbedoeld is.

Weer ontopic: gefeliciteerd!wat een mooie verassing moet dit zijn he!!

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

3. Brigitte70

17 dec 2011
    65
    1
    0
    Purmerend
    #63 Brigitte70, 21 dec 2011
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
    Hoi Spring,

Wat gaaf!!!!
    Gefeliciteerd, echt super......

Warme groeten Brigitte

(ik zag net dat ik al gereageerd had :D :( :) )

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spring@ Is lente?Hebben wij veel samen geschreven en gehuild?
    En je toen een heel lief berichtje in mijn topic geschreven?
    Nogmaals super meis geloof je het nu wat mer dat je zwanger bent?

Reageren mag ook via pb !

5. spring

spring Niet meer actief

haha Brigitte last van vergeetachtigheid;)
    Marnat dat ben ik inderdaad. Omdat ik het hele mmm wou loslaten en alles daarom heen had ik me hier afgemeld. Nooit gedacht dat ik (op deze manier) zou terug komen. veel liefs en een digitale knuffel voor jouxxx

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

De mmm los laten ik dacht dat ik het onder controller had , maar blijkt dat mijn lijf er nu pas mee bezig is . lees meer in mijn topic als je wil hoeft niet.
    Veel gebeurt. kan ik les krijgen hoe om gaan met geen kids van je of mijn lijf :D:D knuf

7. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #67 maartje84, 22 dec 2011
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
    Lente!!! :D:D:D:D

WHAAAA!! Wat goed zeg!! Van harte gefeliciteerd!!! Ben echt super blij voor jou!!

Wat een wonder zeg!!!

:D:D:D

@Moedervan6:
    Kutopmerking eerste klas! Maar naw heb je het ontzettend goed bedoeld.
    JAK!
    Met andere woorden is het dus eigenlijk zo dat als het niet lukt, het de eigen schuld is want dan is iemand er te veel mee bezig?

Wauw! Dan ben jij vast heeeel goed in alles los te laten! Wauw!! Zes kinderen heb jij?? Wauw!! Wat ben jij dan toch een goed mens in los laten!!! Wow, was ik maar net zo'n goed mens als jij, dat had ik niet 7 IVF's moeten ondergaan maar dan was ik gewoon zwanger geworden zonder moeite!
    Shit zeg, dat je nu pas verteld dat ik het gewoon moest los laten Als je dat wat eerder had gezegd, was het vast zonder de IVF's gelukt!
    Nog een keer JAK!

:x

Kan zóóó ontzettend boos worden om dit soort opmerkingen!!

:x

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @MiekeLammetje
    Jaja, uiteraard hoor je vaak dat soort verhalen. Iedereen heeft namelijk wel een buurvrouw die een achternichtje heeft wiens oud klasgenootje haar zus en dáár weer een kennis van haar schoonzus het los liet en zwanger werd!!

JAK!

Het heeft Potverdegodver niets poetisch! En de gedachte is nog verrotter!!

Jij bedoelde het vast ook weer heel goed bedoeld, maar oh wat scoor je toch een slechte beurt bij menig een die in de kutzooi zit of heeft gezeten.

Bah!!

Blehh!!

*Maartje84gaathetNUloslaten*

(bedoel niet het zwanger worden, maar mijn grote agitatie naar bepaalde snuggere mensen toe)

En dat bedoel ik ook weer uiterst goed en lief en schattig.

Komt alleen vast niet zo over....

--- ;)

Maar nog een keer JOEHOEEE voor Lente!!!!

Waaaaat gaaaaaf!!

En dát bedoel ik SERIEUS super lief!!

:D

9. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Van harte gefeliciteerd !
    Super !
    En idd: wonderen bestaan nog.
    Geniet ervan !

10. Raeven

Raeven Nieuw lid

22 dec 2011
    4
    0
    0
    Utrecht
    Van harte, zorg goed voor jezelf!

11. spring

spring Niet meer actief

bedankt lieve meiden en oud-bekende voor de felicitaties. zorg goed voor mezelf en mijn vriend ook. heb net weer een half bord groene kool gegeten en vanaf morhen twee weken vrij dus dat komt goed
    super toch Maartje xxx

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    Spring, super zeg!!
    Ik ken je nog wel, stuiter hier alweer even mee... En ben superdepuper blij voor je! Wat een enorm wonder!

( over opmerkingen. Natuurlijk helpt het geen klap om er wel of niet mee bezig te zijn, maar ik vind dat maartje hier wel erg fel reageert. Je zegt zelf dat ze het naw goed bedoelt! Is het dan niet beter om gewoon het te laten of rustig iets te zeggen? Ik snap , voorzoverikdatkan, dat het verkeerd schiet. Maar je hoeft er toch niet klapboem bovenop te springen? Ik denk dat je meer bereikt met een rustige adremme opmerking. Sorry voor offtopic praat, maar moest het toch even kwijt.)

13. Delta

Delta Niet meer actief

mooi is dat ja.. super ! geniet ervan!

14. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Wat mooi gezegd!

En natuurlijk van mij ook van harte!

15. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    sssssupper gefeliciteerd!!!!!!!!!!

ik ben het niet zo eens met moeder-van-6 maar ze bedoelt het niet verkeerd denk ik. Maar ja, in mijn situatie is spontaan zwanger worden toch echt onmogelijk want manlief heeft geen zaadcellen (let op :GEEN zaadcellen).

maar meiden, laten we niet te gauw boven op de kast zitten; we bedoelen het allemaal goed en soms moeten we even wat dingen bespreken/recht zetten. Ik ben helaas ervaringsdeskundig maar ook nog 's psycholoog, dus een beetje recht van spreken heb ik wel ;)

16. Gazy

Gazy Niet meer actief

Het is je gegund!! van harte!

17. spring

spring Niet meer actief

Meiden bedankt voor alle felicitaties weer:) Doen me goed:)

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mwa, ik had het idd ook op een andere manier kunnen zeggen. Alleen schoot het mij zo ontzettend in het verkeerde keelgat!!

Vind het zo onwijs onnadenkend van mensen om van die typische klote opmerkingen te gaan maken. En het viel ff 3x zo hard bij mij omdat een heel lief dinnetje mij net had gesmst. Ze zat (en zit) er helemaal doorheen na 5 mislukte eigen IVF's/ICSI's en 2 ECD pogingen. Daarbij zit er geen schot in de adoptie wachtlijst. Dusss

Dat kan een ander niet ruiken dat ik net zo'n verdrietig smsje heb gehad, maar als ik vervolgens zulke gemene doch onwaarschijnlijk goed bedoelde opmerkingen zie staan, die mijzelf raken in de zin van mijn traject, maar me nu nog harder raakten door waar een lief dinnetje nu in zit........ Dan word ik boos, heel boos.
    Wat een onrechtvaardigheid!

De één heeft 1 (of 2 x) spannende seks en wordt zwanger en beweerd vervolgens doodleuk dat mensen die zo hard hebben moeten knokken of zo hard aan het knokken zijn of aan hen die potverdegodver het knokken hebben moeten opgeven en hun ongewenste kinderloosheid moeten accepteren dat zij het eigenlijk gewoon los zouden moeten laten want dan lukt het vaak wel...
    Het voelt bij mij alsof zo'n iemand die geen enkele weet over vruchtbaarheid(sproblemen) hebben, toch ff dit soort opmerkingen maken. Komt bij mij ook binnen alsof zij zichzelf superieur vinden: ik werd zomaar zwanger dus als jij het los laat... Alsof die mutsen zwanger zijn geworden door het los te laten en alsof mensen die niet zwanger (kunnen) raken er zelf blaam aan treffen: 'Je word pas zwanger als je het los laat, dus het is voor NU je EIGEN schuld dat je niet zwanger ben'...

Dat soort dingen werken als een rode lap voor mijn ogen.

@ TOPIC:
    Spring... Hoe voel je je??
    Voel je al iets van het zwanger zijn??
    Heb je al liefdevol de wcpot mogen omhelzen??
    Voel je kriebels in je buik??

Wanneer heb je je eerste echo??

Vertel en laat me meegenieten van jou onvoorstelbaar grote wonder!!

:D

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Spring@ Hoe voel je je ?
    De eerste echo die je vast en zeker met tranen gaat kijken.
    Laat ook mij genieten van al dat moois meis .

En over de opmerking laat ik me verder op de achter grond want als ik dat allemaal zo lees kook ik van binnen.

Maartje @ Snap je als geen ander meis.

Hoe gaat het met jou wonder ?

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx Marnat. Met mij en mn meisje gaat het heel goed. We genieten... Had zo gehoopt dat meer mensen een succesverhaal zouden mogen hebben beleven... :(
    Hoop dat jij het allemaal ook nog een beetje trekt...
    Heel veel sterkte, ook de komende 'feestdagen'... Snap als geen ander dat voor veel meiden deze maand (en de maanden daarvoor en de daaropkomende maanden (...jaren...) minder feestelijk zullen vinden.
    En dan kun je loslaten wat je wilt...

:(

Deel Deze Pagina