dank jullie wel voor de felicitaties, erg leuk! laetitia hopelijk test je positief vandaag vonnie voor jou is het bijna zover, spannend! hoop dat de bevalling goed zal gaan
Wat geweldig! Gefeliciteerd! Dit soort dingen lees ik graag. Ik hoop op een mooie echo voor je 5 januari. Ik ben zelf ook na een lang traject eindelijk zwanger en mag 3 januari voor een echo. Wij lopen bijna gelijk.
oooo Spring (lente) Wat een super nieuws... ken je nog uit het vruchtbaarheidshoekje Een hele fijne zwangerschap gewenst!
Van harte! Dat je morgen maar een druk flikkerend hartje mag bewonderen. Zo zie je maar weer: Never give up hope: miracles happen every day!
Allemaal hartstikke bedankt voor de felicitaties. Hoop morgen idd. Een mooi kloppend hartje te zien. En voor de meiden waarbij een (volgende) zwangerschap nog niet gelukt is probeer te blijven hopen hoe klein de kans ook is. Gelukkig zei mijn arts dat het nog altijd een kleine mogelijkheid was en ongelooflijk ze had nog gelijk ook. Hopelijk kunnen we het haar over een maand vertellen. Helaas ben ik sinds tweede kerstdag erg verkouden wat me erg futloos en moe maakt. De eerste 6 weken sprong ik als een blije kikker in het rond nu de fut ff niet voor. Voor de belangstellende houd ik een weblog bij.
wow ik krijg er helemaal kippenvel van!!! mijn schoonzus gaat laatste poging ivf in komende maand, ze wordt dit jaar 42 jaar... ( al 2 sterretjes).. ik hoop het zoo voor haar! Maar jullie in elk geval gefeliciteerd!!!!!
Helaas is vandaag gebleken dat er geen hartslag is en het baby'tje deze week is gestopt met groeien. Het voelt zo onwerkelijk en voel me verdoofd. Maandag om tien uur in het ziekenhuis zijn. Iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Vond ik erg fijn hopelijk is het wonder ons nog eenmaal gegund. Life sucks sometimes
Spring@ Ow lieverd dit meen je niet! geef je eerst even een knuf. Ga eerst even boodschap doen pbb je later wel even.