Wonderen bestaan!

Discussie in 'Miskraam' gestart door sonja17, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wat een goed nieuws!!:D
    ik duim mee dat alles goed zal blijven gaan!!:)

2. Trees

Trees Niet meer actief

Sonja wat lees ik nu?!

Wat ontzettend geweldig! Een geweldig wonder en van harte gefeliciteerd!!

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh, wat prachtig!! Wat zullen jullie verbaasd en opgelucht zijn!! Gefeliciteerd en duimen voor die 13 weken grens!! :)

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    oooh wat leuk voor je! wat een goed nieuws en natuurlijk gefeliciteerd!

5. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0
    dag sonja17,

wat een verhaal. gefeliciteerd en veel geluk met deze zwangerschap

liefs zoetje

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Wat een ontzettend mooi verhaal!!! Gefeliciteerd!!
    Dit is echt een wonder!!
    Op naar de 12 weken!

7. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Wat goed!!
    GEFELICITEERD!!!!!!

8. Tese

Tese Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geen wonder vindt maar gewoon een GROVE FOUT!!!!!!! Elke debiel weet toch dat 6.5 week erg vroeg is voor hartactie!! En dan kijk ik niet naar jou maar naar je gyn! Bloedverlies en krampen zeggen ook niet altijd alles. Hadden ze gewoon bijna een gezond kindje weggehaald! Tuurlijk zou ik ook blij zijn, maar ook BOOS op de gyn!

9. sonja17

sonja17 Actief lid

14 feb 2009
    155
    0
    0
    @muppet Zo! wat een reactie!

Ik weet niet of je mijn geschiedenis kent, maar ik heb hiervoor 2 miskramen gehad! en ik kon min 6 wk 5dg zijn en max 7,5 wk (dit was zeker ivm testen) Als je dan een stipje ziet, wat normaal bij bijna 7 wk veel groter moet zijn dan ziet het er gewoon niet goed uit. Bij mijn laatste miskraam met 7 weken was de vrucht veel groter! Dus is het heel logisch dat de gyn dit zegt, en ik vind het absoluut geen fout. Hij heeft toch zelf gezegd dat hij over 1 wk nog een echo maakt om die 1% uit te sluiten. Nou ik vind het wel een wonder!

10. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Sonja Ik ook, ik vind het ook een wonder. Ben ontzettend blij dit soort mooie verhalen te lezen.:) Heel veel geluk!!!!

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pff krijg er tranen van in mijn ogen. GEFELICITERD!

12. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey sonja,

ik moet morgen voor de 2de echo en an of curretage ofafwachten tot het er zelf af komt... bij mijn 1ste echo vorige wk woe was een leeg vruchtzakje ik was toen 8wkn en 1dag...
    doordat ik gehoord heb dat de dochter van mijn vriend ook zo geboren is wil ik denk ik even afwachten (ik weet d het bij mij niet goed is, en dat er geen wonder gebeurd) maar doordat de moeder van dochterlief precies hetzelfde had als mij, en ook werd aaneraden af te wachten... denk ik dat ik voor geen schuldgevoel te krijgen moet afwachten!!!

MAAR wat ik zeggen wil is, ondanks dat ik pech heb, ik heel blij ben om te lezen dat er toch vrouwen zijn die zon wonder mogen zien uit komen ... en je hebt al 2 mk achter de rug dus je hebt het ook dubbel en dwars verdiend dat het zo gebeurd...

geniet er van meissie, en niet te onzeker voor die 1 ste maanden
    jou baby kan heel de wereld aan dat heeft ie al bewezen ;)

liefs kus

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ach meis, wat rot! Ik zie dat je ook bij de juni-mamma's hoort. Ik hoopte eigenlijk dat ik het laatste rot-verhaal zou zijn. Hoe gaat het nu met je?
    Wij hebben vandaag weer een echo gehad en het zat inderdaad niet goed. De curretage is ingepland voor aanstaande woensdag. Het voelt inderdaad goed om nog wel 1% kans uit te sluiten, dan weet je echt zeker dat je niet tot de medische mirakels behoort.
    Weet je al wat je gaat doen?

14. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo

ik wil me verhaal ook aan jullie kwijt ik maak namelijk het zelfde mee
    ik zou volgens de verloskundige 10 weken moeten zijn maar ik heb sinds dat ik gestopt ben met de pil geen regelmatige cyclus gehad ik had van het weekend erg veel buikpijn geen bloedverlies was erg gestrest die dag en voor de zekerheid mocht ik een echo maken ze vertelde me dat de zwangerschap niet goed zat ze zagen een vruchtzakje maar daat zat niks in er naast zagen ze wel iets maar dat g er niet goed uit.
    2 dagen later moest ik weer toen zagen ze iets heel kleins maar het zat ver in de baarmoeder dus niet goed.
    de volgende dag moest ik trug komen voor curretage maar had me twijfels bij de echo konden ze het gelijk zien maar het zag eruit als een zzwangerschap van 5.5 weken dus kreeg ik te horen dat de baby gestopt was met groeien met 5 weken omdat ik geen regelmatige cyclus heb had ik mijn twijvels en wou ik het nog een weekje uitstellen.
    ik moet nu aanstaande vrijdag terug voor een echo als het echt een late eisprong was dan zouden ze zien dat de baby groeide en zou er een hartactie zijn,maar daarbij hadden ze me wel gezegt dat ik geen hoop moest houden omdat het bijna onmogelijk is.
    als ik nu jou verhaal lees krijg ik weer de hoop terug is eigelijk niet zo goed denk ik omdat de gyn zegt dat het niet goed zit,maar ik wil me baby niet verliezen het heeft ons bijna een jaar gekost om zwanger te worden en nu krijgen we zo iets te horen.
    mijn vraag is zijn er meer mensen die hetzelfde hebben meegemaakt??????????aub help me
    ik moet wel zeggen ik heb namelijk al 2 gezonde kinderen gelukkig en daarbij had ik een hele moeilijke zwangerschap bij de eerste erger dan de tweede maar bij deez zwangerschap had ik nergens moeite mee ik bedoel wel misselijk maar nooit overgeven.
    en dat von ik al vreemd maar ik hoop zo dat het goed komt want me kinderen zijn zo blij met de zwangerschap en kunnen het nu maar niet begrijpen dat het niet goed zit.
    ja sorry ik weet dat het een lang verhaal is maar ik moest het echt kwijt het helpt heel erg om te praten met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
    alvast bedankt voor jullie reacties

groeten chulla

15. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

hier ben ik weer terug van het ziekenhuis... jullie geloven het nooit... bij de 2de echo bleek een baby van 5 a 6 weken en we hebben ook een kloppend hartje gezien... wat een wonder he...

liefs kus een heel blij meisje

16. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh Suzy, dat meen je niet!! Wat gaaf! Gelukkig was het verdriet om niets! Gefeliciteerd!

17. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey zilvrvosje,

wat vervelend bij jou zeg... ik zelf koos absoluut niet voo curretage een week of 2 weken af wachten tot het zelf af kwam leek me beter ... en je ziet het bij mij wonderen bestaan... en i wil je geen valse hoop brengen maar ze zeggen 1 procent kans op een wonder maar als je erover googled zijn er stiekum best veel mensen die dit wonder treffen...

veel sterkte meis...

liefs en een dikke knuffel

18. sonja17

sonja17 Actief lid

14 feb 2009
    155
    0
    0
    hee suzy wat goed zeg!

@ chulla spannende d ag vrijdag! Hoop dat jij ook bij de wondertjes hoort!

Ik heb sinds 2 dagen geen gevoelige borsten meer, en voel niet veel. wel moe, en gauw benauwd. Het hoeft niets te betekenen maar toch je wordt er zo onzeker van. a.s maandag weer echo brrr doodeng. Bedankt voor jullie reacties! erg fijn hoe jullie meeleven. En fijn om te lezen dat er vrouwen zijn die ook bij de wonderen horen. Dikke kus voor jullie allemaal.

19. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hey,

Nee hoor, het kindje was echt dood. Inmiddels was ik al bijna 10 weken zwanger, het kindje had al vorm (hoofdje, handjes, buikje) en dan hoort er echt een kloppend hartje te zijn. Een week later is nog een echo gemaakt voor de zekerheid, maar het kindje was niet gegroeid en nog steeds geen hartactie. Het is met bijna 8 weken gestopt. Het was zelfs al een beetje gekrompen.
    Achteraf wist ik het ook wel. Ik voelde me een verschrikkelijke moeder, maar ik was ergens heel diep van binnen teleurgesteld. Ik wil dolgraag kinderen, maar had erg mijn twijfels bij dít kindje. Achteraf klopte die twijfels. Het kindje was misvormd. Met de curretage vonden ze alleen weefsel, het kindje was er al niet meer.

Maar ik vind het wel heel goed dat ze altijd nog een keer kijken, dat ze echt zeker weten dat het kindje dood is. Je zal maar net bij die 1% horen! Ik ben zo blij voor je! En bij ons komt het zeker goed, gewoon een paar maanden later dan gepland.

20. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey

@zilvervosje , wat kan jij positief zijn zeg goed man!! door zo positief er tegen over te staan komt het des te sneller goed meid!!

@sonja, ik snap je onzekerhed bij mijn pijnlijke borsten komt en gaat het ook... gister ineens heel veel over gegeven... maar maak je niet meteen zorgen hoor het is wel een bikkel zon wonderkindje...

liefs kus

Deel Deze Pagina