YESSSSSSSS, we zijn zwanger Ik ben vanavond om 22.00 uur bij de huisartsenpost geweest omdat ik zulke steken in mijn buik had sinds gisteren en die werden vanavond alleen maar erger, ik mocht komen en heb daar het verhaal voorgelegd en hij zei van we gaan even een buikonderzoek en een vaginaal onderzoek doen en ik ga even kijken of we een zwangerschapstest op de praktijk hebben en die hadden ze dus, ik in een potje geplast en de toen heeft de arts de test gedaan en hij komt terug en zegt van ik heb goed nieuws en slecht nieuws U bent zwanger en het slechte nieuws was dat ik een blaasontsteking heb, nou ik ben nog nooit zo blij geweest en die blaasontsteking kon me eigenlijk niet veel schelen. Maandag had ik al een afspraak staan voor een echo die eigenlijk gedaan zou worden voor de operatie maar die afspraak laat ik mooi staan en dan kunnen ze precies zien hoe ver ik ben. Ik ben echt zo blij he, de arts heeft een monstertje afgenomen van de afscheiding omdat die de laatste weken een beetje raar van kleur was hier kan ik over een week de uitslag van opvragen Als de berekeningen een beetje kloppen ben ik 21 september uitgeteld
haaaaaaaaaaaj meid ik ben zow super blij he als ik dit nu typ moet ik er bijna van huilen hahhahaha VAN HARTE GEFELICITEERT kusjes van je vriendin en buurvrouw patricia hou van jou
hey lieverd helemaal geweldig jou dag kon dan ook echt niet mer stuk heeel veeeeeeeeeel succes veel liefs wendy