Goeiemorgen meiden, Zoals voorspeld zou ik vandaag een test doen na de twijfel van dit weekend. En ja hoor, ik ben zwanger! Natuurlijk had ik het ook al gevoeld (zere borsten en tepels, warm (37.2) en een onbestemd gevoel in de maagstreek) maar die twee strepen zijn een stuk minder bedrieglijk. Kennen jullie het gegeven dat als je op een halfzonnige dag naar buiten gaat, en je neemt voor de zekerheid een paraplu mee, dat het (misschien doordat je die paraplu meenam) prompt de hele dag droog blijft? Zo kocht ik in de Hamsterweken een grote voorraad maandverband in de hoop dat het misschien droog zou blijven. Heeft het daaraan gelegen? Wie zal het zeggen... maar ik zou zeggen: probeer het eens uit! Koop heel veel maandverband en tampons en denk: goh toch zonde als dat allemaal blijft liggen... Liefs Eevitaa
GEFELICITEEERD!!!! smepper!! \/ =D> ** jaha, zit geen houdbaarheids datum op...enne het schijnt dat je over 8 maanden heeel erg ongi wordt hhahahahaha**
gefeliciteerd, ik zou dat spul toch niet wegdoen hoor, je bent het toch straks echt wel weer nodig na je zwangerschap