Wonderen zijn de wereld nog niet uit! Wij zijn voor de derde keer zwanger! Allemaal nog erg onwerkelijk. En erg spannend. Het is nog erg pril! Na de tweede miskraam heb ik geen menstruatie meer gehad. Na tien weken de verloskundige gebeld waarom mijn menstruatie maar niet kwam. Uiteraard had ik getest. Ik mocht direct komen om een eventuele zwangerschap uit te sluiten. Op de echo was alleen maar verdikt baarmoederslijmvlies te zien. Mijn hcg waarde was die dag erna 0,1. Waardoor ik dus zeker wist dat er geen zwangerschap was. Ik kreeg het advies om contact op te nemen met mijn huisarts ivm de menstruatie. Ik zou dan doorgestuurd worden om mijn cyclus weer op orde te krijgen. Twee dagen na het bloedprikken voelde ik mij ineens zwanger! Een gevoel wat ik niet kan uitleggen, maar omdat mijn hcg waarde dusdanig laag was bleef ik erbij dat we er nu toch aan moesten geloven om een stapje verder te doen om onze wens voort te zetten. Het weekend voorbij en s'maandags begon de werk week weer. Op de dinsdag was ik vrij en zou dan de huisarts bellen. Maar op maandag voelde ik mij nog steeds zwanger. Toch maar een testje er tegen aangegooid, met wel de gedachtes dat er toch niks te zien was! Totdat ik die avond een test deed......een dikke roze streep! Hoe onwerkelijk! Toch vreemd..... 4 dagen terug niks! Daarom vanmorgen vroeg nog een test gedaan waarop weer een streep te zien was! De verloskundige gebeld.......ik kon direct heen om bloed te prikken. Uitslag hcg 49! Ze vond het erg vreemd hoe dit binnen 4 dagen kon! Donderdag moet ik weer bloedprikken om te zien of mijn hcg verdubbeld is. Spannende dagen......en daarom wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Gefeliciteerd! En wat bijzonder! Maar geniet er lekker van zolang het kan! Hou ons even op de hoogte of de gehalte verdubbeld is. Ik ben benieuwd! Liefs.
Net gebeld door de verloskundige..... Mijn hcg is gestegen van 49 naar 116! Het gaat dus omhoog! Nu blijven duimen dat het allemaal goed gaat Lieve groetjes daisy
Vandaag de eerste echo gehad! En daar was een mooie vruchtzak en dooierzak te zien Over twee week mag ik weer komen voor een tweede echo. Tot die tijd is het toch best spannend!