Om meteen met de deur in huis te vallen... Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt? Toen mijn man en ik bijna 10 jaar geleden begonnen met onze kinderwens wilde het maar niet lukken. Uiteindelijk bij een vruchtbaarheidskliniek gekomen. Via IUI hebben we nu 2 gezonde dochters, ook zijn we via IUI 2x zwanger geraakt wat miskramen werden. Ze hebben nooit een medische reden gevonden waarom het niet lukte om zwanger te worden. En toen was ik afgelopen woensdag ineens 1 week over tijd. Vanmorgen maar een test gedaan... 2 dikke strepen, meteen!!!! Nu ben ik dus voor de 1e keer spontaan zwanger... en ik weet nog niet hoe ik er mee om moet gaan, hihihi. Kan het nog niet helemaal geloven denk ik!!
Wauw gefeliciteerd! Zeker een wonder 😀. Mijn beste vriendin was ook al 10 jaar bezig, kwam niets uit onderzoeken, geen resultaat met IVF en toen.. ineens.. spontaan zwanger. Met medische wetenschap kunnen we gelukkig heel veel maar dat de natuur ons af en toe zo blijft verbazen is prachtig!
Wow, dat valt echt onder het kopje "de wonderen zijn de weekend nog niet uit" Gefeliciteerd! Lekker genieten.
Wat een wonder! Heel speciaal! Gefeliciteerd en je kunt er straks vast en zeker van genieten! Hoe oud zijn de andere 2 dochters?
Nogmaals bedankt allemaal, vanmorgen nog een test gedaan, kan het nog steeds niet geloven hihihi. Deze keer de 2e streep nog dikker dan zondag! <3 Wauw, jij ook gefeliciteerd ikkehouvanjou!!