Dit kind zal altijd een outcast blijven en nooit ergens bijhoren. Stel jezelf eens voor als normaal persoon terwijl de hele wereld zwakbegaafd is. Verder zie ik geen enkel belang voor het kind dat zijn ouders hem zo profileren en exploiteren. Toen hij nog maar op de (particuliere prive) basisschool zat deed hij al een persdag met meerdere interviews. Ik zie geen enkel nut om een toen 6 a 7 jarige al als wonderkind voor camera's te laten verschijnen. En ik heb voor dit probleem ook interviews zien verschijnen. Is dat echt in het belang van je kind?? Geld is er gelukkig wel dus daarom hoeft de publicatie niet. Waarom dan wel? Dit kind krijgt zonder alle publiciteit ook voldoende kansen bij internationale topuniversiteiten. Met deze capaciteiten en zakken met geld (en dat zonder werkende ouders).
Ik ga er meestal vanuit dat ouders het beste voor hun kind willen. Zij dus ook. We kunnen ons denk ik niet voorstellen hoe het is om zo'n slim kind te hebben. Mijn 9 jarige zag de voordelen wel...lekker vroeg klaar met school om daarna lekker te kunnen spelen/gamen.