wonderlamp toverlamp DIY?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SSuzan, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SSuzan

SSuzan Lid

11 okt 2013
    19
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik in het goede forum zit...
    Ik wil heel graag een wonder/ toverlamp van hartendief voor op de babykamer maar ik vind ze te prijzig, heeft iemand een leuk alternatief of een idee hoe ik dit zelf zou kunnen maken?

Wonderlampen

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groet,

Suzan

Bijgevoegde bestanden:

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Die vind ik ook heeeel erg mooi, maar sodekneiter €98! :$ Dat dacht ik niet dus.... Ik volg je topic even :)

3. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Is het niet mogelijk om een kale hanglamp met stickers aan zowel binnen- als buitenkant te beplakken? Of aan de buitenkant heel dun wit (papier)behang met bijv. zoiets als dat boommotief en aan de binnenkant plaatjes van beertjes enz.? Wat een geld trouwens die originele lampen!

4. Tessadd

Tessadd Nieuw lid

8 dec 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh, dat is wel heel erg lastig! Maar wat een leuk idee! ik ben ook wel benieuwd hoe je dit moet doen! Stel deze vraag eens aan zo'n knutsel-blogger. Ik heb net nog op een ander forum ookal verwezen naar A Cup of Life Een knutselgek, die mij al meerdere keren uit de brand heeft geholpen. Zo wilde ik laatst iets om de speun van mijn kind vast te maken aan het shirt, en ze had een geweldig leuk-bretel-idee.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.512
    10.413
    113
    wat een gave lamp!! Wat een prijs zeg!
    Zoals ik het zie zijn het 2 laagjes stof . Diy over lampenkappen maken zullen er vast voldoende zijn maar ik denk dat vooral de moeilijk is om 2 leuke passende stofjes te vinden.

Dus iemand nog ideeen voor de stofjes?

Deel Deze Pagina