Show je baby knutselprojecten!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Zouzograag, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Sinds deze week ben ik lekker actief bezig met het kamertje van onze zoon. Ik hou zelf heel erg van DIY, en ben dan ook druk bezig met DIY projecten.

Kon zo snel niet vinden of er al een topic over was, dus daarom hier:

SHOW HIER JE DIY BABYPROJECTJES EN INSPIREER ANDEREN ;)

Om een aftrap te geven: dit is momenteel mijn project. Heb geen patroontje, maar denk het zonder patroon te kunnen. Wil ze maken in de tinten van het kamertje.

Bijgevoegde bestanden:

2. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Knap hoor! Dat gaat mij echt te ver. Heb wel zelf 1 schilderijtje gemaakt (nou ja, ingekleurd met verf) en ben begonnen met een geborduurd alfabet. Dat had mijn moeder vroeger ook gedaan toen ze zwanger was van de eerste en mijn opa (m'n oma ook wel iets) heeft vroeger hele schilderijen geborduurd, dus vind dat wel een leuke traditie om in stand te houden. Maar verder ben ik nog niet creatief geweest, misschien komt dat nog nu ik met verlof ben.

3. Woensdag

Woensdag Lid

3 dec 2013
    59
    0
    0
    Dat ziet er heel leuk uit als je dat kan!
    Wij hebben zelf wel het een en ander in elkaar geknutseld voor de babykamer en nu in mijn verlof wil ik beginnen met leren haken. Kijken of ik een mutsje oid kan haken ;).

4. Tessadd

Tessadd Nieuw lid

8 dec 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat een leuk topic! Ik ben zelf zo gek op DIY!
    Sinds kort heb ik de site A Cup of Life ontdekt. Misschien wel leuk ook voor anderen om op te kijken. Vol met allerlei knutseldingen. Helaas nog niet echt baby-gerelateerd, maar ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag of dit ook komt!

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.841
    3.630
    113
    Wow, die zijn geweldig zeg. Is dat gehaakt?

6. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Een vraagje..kan je met behang de commode of kast versieren?
    Vroeg me altijd af of dat wel plakt.

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Abbo, leuk hier :)

8. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ja, volgens mij wel, al heb ik het nog nooit geprobeerd. Je moet in elk geval ook gaan lakken ( bescherming zodat het niet kapot gaat). Hier staat een beschrijving:

behangen. | Laura tipt.

9. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ja, ze zijn gehaakt! Er is geen patroon van ( voor zover ik weet, zooooo jammer) maar ik ben nu met mijn eigen inspiratie aan het proberen hoe ver ik kom. Kan het altijd weer uithalen als het niet lukt. Heb ook een patroontje van deze, dus dat is alvast een goede basis.

Bijgevoegde bestanden:

10. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb een babydekentje gebreid en ben nu bezig met een reserve dekentje. Ze bestaan uit 9 verschillende blokjes die ik aan elkaar gezet heb. Er is keuze uit 100 verschillende patroontjes op

Busy Bessy Creatief: Breipatronen meebreideken

Erg leuk en vooral erg verslavend tijdens de laatste weken van de zwangerschap, en nu ook met de eerste inentingen van Babymuis.

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    dank je wel!

Deel Deze Pagina