Wonderlijk verhaal!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:D :confused: Nou ja krijg ik vandaag een Wonderlijk verhaal te horen van een collega van mij die is nm zwanger, maar je moet niet vragen hoe echt raar joh maar zij heeft gewoon 3 maanden niet geweten dat ze zwanger was ;) :confused: :confused: want zij bleef gewoon door menstrueren pas bij de 3e maand stopte dit en toen heeft ze een test gedaan thuis en bleek zwanger. Dus zij naar de dokter die stuurden haar door naar het ziekenhuis voor een termijn echo :D en daar aan gekomen kreeg zei de echo en tot haar enorme schrik bleek het een tweeling :confused: :confused: te zijn ze heeft een maand nodig gehad om er aan te wennen. ;) zij is ook altijd gewoon aan de pil geweest is er gewoon doorheen zwanger geraakt!!!!!!!ze had niet eens plannen voor een kind laat staan 2. Nu vraag ik je echt bizar te noemen. Het worden 2 jongens. Groeten jennie72.

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wauw. wat kan een lichaam toch raar werken. Ongelooflijk

3. Niet meer actief

ok dit is wel een heel bizar verhaal!!

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    bij mijn moeder is hetzelfde gebeurt. ze was al een tijdje zwanger van mijn broer zonder dat ze het wist. ze werd gewoon ongesteld. pas toen ze weeen kreeg en naar het ziekenhuis ging van help mijn baby komt eraan dachten de artsen dat het zeker 6 weken te vroeg was. alles werd klaar gemaakt voor een prematuurtje. en mijn broer kwam ter wereld en hij had super lang haar en nagels. toen kwamen ze erachter dat het kindje gewoon voldragen was.......

5. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Leuk zeg, ik kwam er ook pas achter dat ik zwanger was toen ik 15 weken was :p

6. Happy1

Happy1 Actief lid

2 aug 2006
    118
    0
    0
    huishoudelijke hulp
    Groningen
    Wat bizar zeg, ontdek je dat je zwanger bent, en dan is het ook nog eens een tweeling!!!
    \:D/
    Hoop dat alles goed blijft gaan....wens haar veel sterkte!!

Liefs Happy :D

7. Niet meer actief

Zo zie je maar weer wat een raar iets ons lichaam is! Dit geeft mss wel wat hoop aan velen hier ;)

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja echt wel, denken we ons lichaam te snappen hoor je dit soort verhalen weer!! :(

9. geitje

geitje Actief lid

7 jun 2006
    128
    0
    0
    echt vreemd zeg. wonderen van de natuur

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.. gebeurd echt vaker dan we denken..zwanger raken terwijl je aan de pil bent en dan nog ongi blijven ook... ken er 2... de eerste kwam er pas na 4 maanden achter... ook van een tweeling en 1 meisje pas na 7 maanden... die had echt een heel klein buikje, net dat je broeken niet meer dicht passen maar haar moeder vertrouwde het niet dus heeft haar meegenomen naar de HA.
    xxx

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Apart zeg! Lijkt mij zelf wel wat...de eerste 3 maanden overslaan :rolleyes:

@MarionM
    hoe kwam het dat jij er pas toen achterkwam?

Mirre

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ikzelf ben ook door de pil zwanger geraakt... Alleen ik kwam er gelijk bij de eerste maand achter omdat mijn menstruatie gelijk uitbleef!

Toeval is dan ook dat mijn moeder ook door de pil zwanger is geraakt van mij...

Gr. Miranda

13. Terese

Terese Fanatiek lid

Wat ik helemaal wonderlijk vind is dat er gevallen zijn van dames die niet eens wisten dat ze zwanger waren tot aan de bevallign! Ik kan me dat nog steeds niet voorstellen?

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Terese,
    Dat had een klasgenootje van mij, ze was vrij fors en ineens was ze niet meer op school (dit is nu 10 jaar geleden) komt er later een van de docenten vertellen dat ze bevallen was. Ik heb dr later nog gesproken. Ze was vaak naar de dokter geweest omdat ze rare buikpijn had, die heeft niks laten onderzoeken en haar met de mededeling een paracetamol te nemen naar huis gestuurd. Nou is het wel zo dat haar buik ook al vrij vol was.

15. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    ja echt heel bizar maar ook een heel groot wonder hoor!!

16. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Wat een wonderlijke verhalen allemaal zeg!! En dat sommige er ook echt heel laat achter komen. Bijzonder hoor!
    Misschien moeten we de natuur allemaal maar met rust laten en dan kijken wat er bij ons gebeurd.. Worden we allemaal zwanger! Helaas zou ik dat zelf niet kunnen, heb graag overal de controle over. :D

Gr Droom

17. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ongelofelijk!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou dat is zeker schrikken... helemaal als het dan een tweeling blijkt te zijn zeg!!

Ik ben op dit moment ook aan de pil (nu stopweek) maar ik ga vrijdag even testen, want ik heb het gevoel zwanger te zijn, ook al kan je lichaam je voor de gek houden natuurlijk!

Veel succes voor je collega!

Liefs
    Manuela

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Manuela79
    Waarom ben je nog aan de pil als je een kindje wil???
    Dat helpt toch niet...

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Velobabe,

Het is een beetje een ingewikkeld verhaal maar ik ben gewoon aan de pil omdat ik een beebje nog niet in de planning had... nu wil het zo dat ik al een tijdje veel meelees op verschillende fora en mijn vriend heeeeel graag een kindje wil. Na veel lezen en praten en denken wil ik stiekem nu toch ook wel beginnen of wij ook een wondertje mogen krijgen. De afgelopen week/anderhalve week heb ik verschillende (zwangerschaps)kwaaltjes. De gedachte dat een test negatief zal zijn maakt me eerlijk gezegd best verdrietig en ik zou dolgelukkig zijn als ik wel zwanger blijk te zijn. Daardoor ben ik erachter gekomen dat ik dus ook een kindje wil. Als nu dus blijkt dat ik negatief test vrijdag, dan begin ik ook niet meer met een nieuwe strip van de pil en laten we de natuur haar werk doen ;)

Liefs
    Manuela

Deel Deze Pagina