Hoi hoi, Gisteren ochtend heb ik een testje gedaan met de midstream (van deze site).. yes een klein streepje!! zwanger!!!! toen dacht ik, ik ga 's avonds nog een keer testen met de predictor.. negatief.. nou had ik ook veel water gedronken die dag.. dus dat kon ook eigenlijk niet anders. Vanmorgen weer getest, weer met predictor.. weer negatief!!! Ik snap het even niet meer, morgen weer een testje met de midstream?? Wie heeft er ervaring met de predictor en heeft er een idee? liefs
Ik heb wel een idee! Midstream detecteerd het hcg hormoon al vanaf 25, terwijl predictor het hcg hormoon pas hoger detecteerd( wat een woord!) Hoe lang ben je al overtijd... heb je midstream voor je NOD toegepast? Ik heb ook steeds met predictor getest en steeds negatief maar er kwamen dan wel netjes op tijd Hoe zit dat bij jou? Liefs,
hoi ninetje, Ik ben nu 2 dagen overtijd.. begin zo te twijfelen of ik echt wel zwanger ben dan??!! liefs
Ik denk dat je hcg toch te laag blijkt voor de predictor test.. Heb je verschijnselen die erop wijzen dat t gewoon wel zo is....behalve die ene positieve test en het uitblijven van de ongie? Weet je wat...gewoon nog zon midstream test proberen...als die nu ook negatief zegt tja...dan even naar de HA om bloed te laten trekken. Voor zover ik gehoord heb zijn de midstream heel goed betrouwbaar hoor... Ik hoop het maar toch...ik heb er vandaag ook 3 binnen gehad. Test je nog een keer en laat je het dan weten meis? Ninetje
ik zou idd nog een keer midstream testen en kijken of de streep wel al duidelijker is. Predictor is idd niet zo scherp. Spannend maar een streep is een streep hoor..
meid hoor bij predictor heel vaak dat mensen pas laat posi testen dus geen zorgen jebent echt zwanger
thanks meiden, voelde me er niet lekker bij.. heb wel al zeker een week last van samentrekkende krampjes in m'n onderbuik.. jullie horen nog van mij.. lat mijn banner nog even zo staan.. liefs
Ik denk dat de midstream test wel gelijk heeft hoor!! predictor duurt idd veel langer. heel soms als je hem voor het licht houd kan je toch nog een stipje zien, maar dat moet je wel geluk hebben om het te kunnen zien Als ik jou was zou ik ook nog een keer met midstream testen, en als die positief is, dan ben je toch echt zwanger hoor!! Heel veel succes!!!
Na een licht streepje te hebben gehad met cb (niet digitaal) de volgende ochtend met predictor getest en deze was negatief. 'S avonds nog een keer getest met digitale test van CB, om onduidelijkheden te verkomen. Uitslag was overduidelijk -> zwanger! Misschien zou je hier een test mee kunnen doen.
Gefeliciteerd! Heb vandaag ook getest met clearblue test en kreeg een heel licht kruisje. Voor mij dus ook nog erg onzekheid. Groetjes Anna.
Kon het niet laten en heb met de midstream getest.. een dikke vette streep!!! Ben helemaal gerust gesteld en ga nu lekker genieten van het zwanger zijn.. Allemaal thanks voor jullie reacties!! ga jullie nu wel verlaten.. héééél veeel succes allemaal.. Dikke zoen en leifs Faith
Sorry Faith, ik zie berichtje nu pas anders had ik wel even eerder gereageerd. De Midstream testen die we verkopen zijn erg gevoelig en het klopt dat ze eerder kunnen aangeven dat er hcg in je urine zit als bijvoorbeeld CB en Predictor. Maar je bent zwanger .. enorm gefeliciteerd meid en geniet ervan !! Liefs, Lotte
gelukkig maar faith! Al je twijfels weg nu wel toch? Gewoon genieten hoor...je bent echt gewoon zwanger!