Omdat ik zwanger ben van de tweede moet onze mura plaats maken voor een andere wagen. Nu heb ik hem op marktplaats gezet voor 200 Is in gebruik geweest van begin 2013 tot halverwege 2013 pak hem.beet 9 maanden. Hij is verder helemaal compleet op de maxi cosi na. Zit zelfs een voetenzak bij. Hii is meer niet gebruikt dan wel Wat zouden jullie hiervoor geven. Ik had als richtprijs tussen de 200-250 in gedachten. Kreeg ik net een mailtje dat ik blij moest zijn als ik 100 kreeg van iemand?? Ben ik echt zo hoog qua inschatten of valt t mee?
Ik vind niet dat je te hoog inzet hoor. Ik heb begin dit jaar een bugaboo frog via mp gekocht voor 100,- en die is toch echt wel wat ouder dan jouw mura. Niets van dat mailtje aantrekken en gewoon jouw prijs aanhouden.
Nee hoor, dat zijn gewoon van die opdringerige eikels die denken dat ze voor een prikkie op de eerste rij kunnen zitten.... Als wij klaar zijn met onze mura wil ik hem ook voor 200-250 tk zetten. Is dan wel uit 2012 (volgens mij zelfs een model uit 2011), maar nauwelijks gebruikt (voor 2 kindjes).
Gelukkig dacht echt van huh een wagen die compleet rond de 700/800 lag na kleine anderhalf jaar nog masr 100. Trek me nooit zoveel van andere mailtjes e.d aan maar nu... hormonen zeker haha
Meeste wagens staan voor 200/250 op internet met alles erop en eraan. Ik zou niet voor minder gaan, want dan snij je in je eigen vingers. Benoem dat er maar 1 kindje in heeft gezeten. Dat is altijd wel fijn om te weten.
Heb ik erbij staan idd en voor minder wil ik hem ook niet wegdoen. Heb opzich nog even de tijd maar wil gewoon alvast even opruimen zodat ik dan kan gaan neuzen naar een nieuwe wagen
Maar aappie he, nu zie ik dat je oudste bijna 21 mnd is. Dus tegen de tijd dat je bevalt is hij 29 mnd (bijna 2,5). Denk je dan echt nog een duowagen nodig te hebben? Of bedoel je dat niet? Kan het me haast niet voorstellen nl...
Zowiezo beter dat je iets hoger inzet, iedereen bied bijna toch onder de vraagprijs. En dat soort mailtjes zou ik gewoon lekker laten, die mensen heb je er altijd tussen.
Als hun hem voor 200 euro niet willen, laat je hem toch staan. Er komt echt wel iemand die het er wel voor betaald hoor! Inderdaad niks van aan trekken. Zou zelf niet eens reageren op dat mailtje tenzij als reactie dat hun hem niet eens meer kunnen kopen
Yupgup het word een andere kinderwagen we willen de bugaboo bee. De mura past niet compleet in de kofferbak heb altijd de bak of het zitje naast de kleine gehad. Maar dat plekje is binnenkort ook bezet vandaar dat hij eruit moet
Prima prijs! Ik heb pas de mijne verkocht voor 100 euro, maar die was 5 jaar oud en ik had m zelf al tweedehands. Zou als ik jou was die 200 echt als minimale prijs aanhouden hoor!
Ik vind 200 euro echt minimaal hoor, als hij zo weinig is gebruikt en amper een jaar oud is! Zou toch 300/350 beter vinden. Nieuw zijn ze al gauw 800 euro met voetenzak etc.
Moet zeggen dat ik 300-350 ook meer vind passen maar dat krijg je er grwoon echt niet voor. Wat dat betreft daalt de mura na aanschaf snel in waarde. Maar we gaan omhoog heb al een bod van 105😁
He Aappie20, Ik heb toevallig zaterdag mijn mura erop gezet en heb nu iemand die hem voor 150 wilt overnemen. Ging eigenlijk vrij rap. Ze zijn nog steeds super in trek hoor. Maar mijn model is uit 2009! Dingen zijn niet stuk te krijgen. Ik zou niet lager gaan dan 250 hoor.
Weer wat geleerd. Wist niet dat er hier een vraag en aanbod was. Mooie kinderwagen alleen uit de richting. Woon onder Eindhoven.
Boh...verschrikkelijk die mensen. Standaard de helft (of nog minder) bieden. Natuurlijk kunnen ze het proberen, maar laat je er niet gek door maken. Mensen die de waarde er wel van zien zullen dat er ook voor geven